Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chaos schreef:Welke hengst heb je het nu over??
Via PB omdat ik geen keuringsmeester ben en dus vertel wat ik vind, of een jury hetzelfde zou zeggen weet ik niet.
TS wil maat fokken, Castor is 1: niet groot en fokadvies grote merrie 2: nog niet bewezen of hij evt veel maat meegeeft. 3: hij is wat neerwaarts gebouwd, merrie ook.
Ik vind fokken is geen gokken en dus moet je daar naar mijn mening goed over nadenken.
Snap ook niet waarom iedereen zo nieuwsgierig is naar mijn verhaal, als je een goed gebouwde Fries niet van een slecht gebouwde kunt onderscheiden is mijn verhaal ook niet interessant.
ivy_power89 schreef:mmm, ik ga met de meeste hier mee....
en daarbij vind ik het maar een vreemd advies van de DA, want als ze straks een veulen heeft, dan moet ze tenslotte weer een veulen hebben, net zo lang tot ze erbij neer valt? Zonder veulen wordt ze namelijk te dik, dus kan ze niet zonder meer?
Daarbij, als je echt zo graag een veulen wilt, en je wilt een fokproduct die beter is dan de merrie, waarom heb je het er niet voor over om wat verder te rijden?
Er waren nog zoveel mooiere BP's en als ik mij niet vergis (kan dus wel) komen ze van sommige hengsten aan huis insemineren!!
Vind het jammer, maargoed hoop dat het een mooi veulen wordt!