[TI] Ik word gek van haar baard!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LecyTinker

Re: Ik word gek van haar baard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-12 16:21

De snor vind ik wel mooi en zit me ook helemaal niet in de weg. Dus die zijn we aan het sparen.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 17:11

arian_wolf schreef:
Jackytje schreef:
Mijn merrie heeft ook een grote baard, maar ik heb er geen problemen mee.. Ik doe mijn neusriem gewoon één gaatje losser. Over de ics-nl keuring; Geen idee? Zou flauw zijn van wel..
[ Afbeelding ]

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag wat schattig! zou het never nooit weg halen!! zo lief <3

beetje penny reactie

Bedankt :))
Afbeelding
En hier is hij erg duidelijk! (meisje is een goede vriendin en o.a. mijn fotograve!)
Afbeelding

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:29

Liza heeft ook zo'n mega baard, maar die blijft dus zitten want ze wordt bijna niet gereden en heb er dus geen last van.
Afbeelding

Die van Noedel gaat er wel af. Staat gewoon netter.
Afbeelding

Een snor heeft ie wel :+:
Afbeelding

butengeweun

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-12 18:58

hier mijn kleintje haar baard.
Afbeelding

Al is ze als het goed is bij leonoor helemaal in wedstrijd tenue gestoken en is de baar en de oorpluimen weg. Maar dan moet ik vragen of Leo al foto's heeft van haar kopje dat ze onderhanden is genomen

Haar zus heeft totaal geen baard. En al zou ze ze hebben laat het gewoon zitten. Is ook inderdaad een handsvat.

Maar je moet doen wat je zelf vind. En dat weet je pas als je baard er een keer afgehaald hebt. Op de keuring worden ze er niet op afgekeurd.