Dat viel op zich wel mee stalgenootje en haar hele gezin hadden namelijk afwisselend van elkaar het de afgelopen week gehad, exact hetzelfde ik heb vrijdag de hele dag met ze opgetrokken, gezellig in de auto gezeten ed de jongste was toen nog ziek dus hij heeft me aangestoken
Gelukkig is t in de loop van de dag wat beter gegaan met af en toe dat t weer eventjes niet goed ging. Nu is weer thuis ben begin ik me ook weer wat belabberd te voelen. Morgen helaas niet vrij
Maar hij is er hoor!!
't Ging super! We zijn eerst met de paardjes in Tull en t waal naar de lek geweest, even gezwommen met ze was echt heerlijk verfrissend! Een goede vriendin (tellie op bokt) heeft nog foto's gemaakt dus die krijg ik vanavond
De andere tinker Future is toen in Tull en t waal gebleven. Daarna hebben we Bart richting de manege gebracht. Zo handig een paard dat uit zich zelf de trailer op loopt
Hij was meteen al rustig, hij mocht ook even kennis maken met Noah van Tammy_ op bokt. Ook dit ging heel goed, t was even snuffelen en toen gingen ze beiden rondlopen
Dus toen mocht hij t weiland in. Even gesnuffeld, een ander paard miepte even en toen gingen ze allemaal staan eten geen geren of wat dan ook, alleen eten
Uiteindelijk kwam de andere tinker Trevor ook naar voren, dat waren meteen dikke maatjes hij heeft dan ook de stal naast Trevor gekregen. Al staat hij daar voorlopig nog niet in, Bart, Trevor en Noah blijven ook 's nachts buiten staan
Het had echt niet beter kunnen gaan, hij was meteen op zn gemak! Bart en Future hebben 7 jaar lang alleen met elkaar gestaan maar met beiden ging het erg goed op de weide en we willen in de toekomst nog eens samen gaan rijden, samen naar de tinkerdagen, etc, dus ze zullen elkaar wel blijven zien