[TI] En toen kwam mijn droom uit...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

IvysToeter

Re: En toen kwam mijn droom uit...

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 13:08

je bent gewoon misselijk/ziek van de spanning :j dat vloeit allemaal weg als bart er eenmaal is :j

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-12 17:10

Dat viel op zich wel mee :) stalgenootje en haar hele gezin hadden namelijk afwisselend van elkaar het de afgelopen week gehad, exact hetzelfde :) ik heb vrijdag de hele dag met ze opgetrokken, gezellig in de auto gezeten ed :P de jongste was toen nog ziek dus hij heeft me aangestoken :P

Gelukkig is t in de loop van de dag wat beter gegaan met af en toe dat t weer eventjes niet goed ging. Nu is weer thuis ben begin ik me ook weer wat belabberd te voelen. Morgen helaas niet vrij :oo

Maar hij is er hoor!! <3 <3 <3 <3

't Ging super! We zijn eerst met de paardjes in Tull en t waal naar de lek geweest, even gezwommen met ze :D was echt heerlijk verfrissend! Een goede vriendin (tellie op bokt) heeft nog foto's gemaakt dus die krijg ik vanavond :D

De andere tinker Future is toen in Tull en t waal gebleven. Daarna hebben we Bart richting de manege gebracht. Zo handig een paard dat uit zich zelf de trailer op loopt :D

Hij was meteen al rustig, hij mocht ook even kennis maken met Noah van Tammy_ op bokt. Ook dit ging heel goed, t was even snuffelen en toen gingen ze beiden rondlopen :P

Dus toen mocht hij t weiland in. Even gesnuffeld, een ander paard miepte even en toen gingen ze allemaal staan eten :') geen geren of wat dan ook, alleen eten :P

Uiteindelijk kwam de andere tinker Trevor ook naar voren, dat waren meteen dikke maatjes :D hij heeft dan ook de stal naast Trevor gekregen. Al staat hij daar voorlopig nog niet in, Bart, Trevor en Noah blijven ook 's nachts buiten staan :)

Het had echt niet beter kunnen gaan, hij was meteen op zn gemak! Bart en Future hebben 7 jaar lang alleen met elkaar gestaan maar met beiden ging het erg goed op de weide :) en we willen in de toekomst nog eens samen gaan rijden, samen naar de tinkerdagen, etc, dus ze zullen elkaar wel blijven zien :D

Ik heb dan eindelijk mn droompaardje <3 <3 <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 17:44

van harte gefeliciteerd meid! fijn dat je gelijk zo vertrouwd buiten hebt gereden.
we zijn wel benieuwd naar foto's natuurlijk.

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 09:23

wat heerlijk dat alles goed gegaan is, nu begint het grote genieten.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-12 00:38

SteffiSara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-12 21:27

Leuk paardje!
Weet hoe het voelt, heb er zelf ook een!
Veel plezier ermee!

Groetjes..