Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LA_Woman schreef:En Ultramar! Ook een prachtig paard!
tanjaatjuhh schreef:Waarom zou je naar dekgeld kijken als je het veulen waarschijnlijk houdt? koop voor 750 maar eens een goed paardje:P veel succes , IK heb het er ook eens voor uitgegeven was elke euro waard.
LA_Woman schreef:Ik was ook niet van plan mijn veulen in de opfok te doen. En ja, als het veulen nog jong is en samen met de andere paarden ben ik zo'n 300euro per maand kwijt. Laten we er voor het gemak 350 van maken, een iets hoger bedrag voor onvoorziene uitgaven.
LA_Woman schreef:Bij welk stamboek staan McJonnas en Baron ingeschreven? Want ik zag ergens dat ze Tjechische warmbloeden zijn?
moravita schreef:Wat denk je van de hengst Valentin Vejvad? Frederiksborger Palomino hengst, 1.68 Foto's staan op onze website en dan bij fotopagina / (dek)hengsten. Sorry ben zo onhandig anders had ik graag een foto voor je geplaatst!
Ilse_123 schreef:tanjaatjuhh schreef:Ik weet dat je van barok houdt maar kijk eens naar de hengst McJonnas , lengte in hals en goede rug + leuk kleurtje fokken.
Mcjonnas is een heel mooi paard, en je bent gegarandeerd van een leuk kleurtje.
Een goede standfoto kan ik ook niet vinden, dus ik kan zo ook niet zeggen wat ik van zijn rug vind.
Maar je gaat dan wel weer helemaal de andere kant op, in plaats van barok ga je dan wat meer naar het lichte rijpaard type.
moravita schreef:Wat denk je van de hengst Valentin Vejvad? Frederiksborger Palomino hengst, 1.68 Foto's staan op onze website http://www.moravita.com en dan bij fotopagina / (dek)hengsten. Sorry ben zo onhandig anders had ik graag een foto voor je geplaatst!
siskeh schreef:moravita schreef:Wat denk je van de hengst Valentin Vejvad? Frederiksborger Palomino hengst, 1.68 Foto's staan op onze website http://www.moravita.com en dan bij fotopagina / (dek)hengsten. Sorry ben zo onhandig anders had ik graag een foto voor je geplaatst!
Héél eerlijk, ik had ook al aan Valentin gedachteen super mooi paard, en een heerlijk karakter