Arabian Horse Weekend - 16 en 17 juni 2012

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:24

Farada_Arabs schreef:
ShamalArabs schreef:
ow god, laat ze alsjeblieft nog ff doorgroeien :') ik moet altijd even slikken als ik ze met de jaarlingen zie, die steken met kop en schouders er bovenuit :+

Nee Naffy mag van mij nog wel groeien hoor :D

o mééénnn en hij is al zo'n reus :') ik hou juist van dat kleine fijne spul en niet zo van hoe het huidige modebeeld is. ze gaan steeds meer op quarabs lijken zo grof en vet en overbespierd.

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 22:32

ShamalArabs schreef:
En mawiyah, vroeger liep ze 1 rondje super en dan was ze op en nu bleef ze maar gáán *\o/* ik ben ook blij dat de paarden klikten met stijn, en hij bracht ze echt heel netjes voor! dus mijn complimenten aan hem daarvoor!

Mawiyah liep echt goed! Stijn zal wel goed geslapen hebben, mijn Gladdys heeft hij ook voorgebracht. Dat heeft hij ook erg goed gedaan: een mooie derde plaats _/-\o_ Ze had een ex aequo met de nummer twee van de rubriek.

Sadira

Re: Arabian Horse Weekend - 16 en 17 juni 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 23:10

Gefeliciteerd met je derde plaats! :) Ik geloof dat ik die helaas gemist heb, in welke rubriek liep Gladdys mee?

peach2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 23:20

Aleeneh schreef:
Gefeliciteerd met je derde plaats! :) Ik geloof dat ik die helaas gemist heb, in welke rubriek liep Gladdys mee?

die voor mawiyah <<) toen wij druk met mawiyah bezig waren dus :j

stijn zal zeker bekaf zijn geweest :j en gefeliciteerd met je 3e plaats, jammer dat ze net te weinig gepunt werdt om 2e te worden...

Sadira

Re: Arabian Horse Weekend - 16 en 17 juni 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 23:28

Aah kijk dat verklaart het, hihi, toen waren we inderdaad ietsje te druk. :+

Ja sjonge jonge echt respect voor die voorbrengers, joh, ik was al buiten adem als ik even van de ring naar stal op en neer was gerend.

Luominen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-12 23:38

De foto's van Reindert staan op het AV-forum, woohooo!

Aleenah: Idd, die voor Mawiyah! Bedankt! Nou, ik heb ook wat kilometertjes afgelegd, van de parking naar de stal en weer terug, haha.
ShamalArabs: Bedankt, hoor! Het was inderdaad wat jammer maar het is zo ;-)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 00:24

Hihi ja, wat dacht je dan van: *ploft neer in tent* "Eindelijk, ik zit----Oja, wacht, voeremmers vergeten in de trailer...." :+ en tumtidum weer terug naar de andere kant van het terrein.

Farada_Arabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-12 08:21

@Luominen - Gefeliciteerd met Gladdys der derde plaats, hele mooie merrie..

@SA - Zo groot is hij nog niet voor een jaarling :P

@Aleenah - je was wel een harde loper *\o/* en ik was heeeeeel blij met je hulp. _/-\o_