Mijne komt bij fokkerij 'oet de broekstreek' vandaan Ze hebben meerdere paarden te koop staan van veulens tot oudere paarden ingereden en niet ingereden ruin/merrie/hengst. Net wat je hebben wilt, de mensen zelf zijn ook erg leuk. Ze zijn bij mij in mei geloof ik ofz nog langs geweest om even te kijken omdat ze in de buurt waren. En ze houden je ook graag in de gaten via facebook enz. Ze gebruiken ook mooie dekhengsten en hebben zelf ook erg mooie fokmerries staan
S_uus
ik de mijne gekocht bij de Doeze Hoeve in Elst, enorme lieve betrokken mensen. En je weet dat je een super gefokte haflinger koopt. http://www.dedoezehoeve.nl
*marco had ik van een haflingerstal uit oudenhoorn. *milton had ik bij fokkerij de bosrand in someren. *max stond 11 jaar geleden in de VIAVIA krantje/internet. hij stond in friesland bij een handelsstal,ben ontzettend besodemieterd maar na dit alles was het wel een tophaf! *aghadass heb ik uit belgie bij een partikulier..via kapaza.be
tiny_tiger
Geplaatst: 03-09-12 22:31
IK HEB HEB ER EEN OP MARKTPLAATS GEKOCHT AREND VAN DE ROOSENHOEVEN VADER ANTON OET DE BROEKSTREEK MOEDER TANJA VAN DE ROOSENHOEVEN voor ik hem van iemand kocht is hij ook van marlies v van bokt geweest
Op marktplaats Kijk anders gewoon even op Marktplaats/bokt markt, staan echt onwijs veel haffies! Ik heb mijn pony verkocht en staat nu weer te koop dus mocht je interesse hebben..
feoramore
Geplaatst: 30-09-12 22:05
Van de fokker en 2 zelf gefokt
Mieperdepiep
Geplaatst: 01-10-12 10:10
Mijn eerste haf heb ik gekocht van de fokker,maar was zoon van mijn toenmalige verzorgpony dus kende hem al vanaf zn geboorte. Toen een merrie erbij gekocht via marktplaats bij een particulier. Daar 2 merrieveulens uit gefokt, Mesina-Micky en Menora-Micky van 't Kwetternest. Aura heb ik gekocht van Gerrit ten Dam, haar dochters Avalynn-Aura en Alyvia-Aura van 't Kwetternest heb ik zelf gefokt. Heb ook nog wel eens 1 gekregen