Dat is indd een heel mooie kleurtje! En een leuke bles ook :d
anneliesdj
Geplaatst: 08-05-12 10:53
Bianca, dat je mij nu niet even belt! Maar wat een plaatje zeg, lijkt vrij donker palomino. Ben benieuwd hoe ze er buiten uitziet, wij komen binnenkort op kraamvisite! Is het een merrie?
Wat is haar naam eigenlijk? Of heb ik daar overheen gelezen?
gilandro_c
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-12 11:05
Ik had haar net 2 uurtjes op stal en toen begon ze al. Het is gelukkig erg snel en goed gegaan. Ze was de hele middag in het weiland geweest, daarna bix en hooi opgegeten in haar stal en tegen 23.00 uur ging ze liggen en wat onrustig, toen weer staan en een half uurtje later was de merrie geboren. Vandaag hoor ik onder welk kleursoort ze hoort. . (ze is niet zo donker hoor) En of ze ooit te koop komt dat weet ik nog niet!! Eerst zelf even genieten van de apparte kleurtjes hier op stal. Naam ga ik vandaag even hard over nadenken.
het is een palomino, die lichte huid kleurt nog wel bij maar erg mooi diertje
gilandro_c
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-12 11:50
Kleur is nu bevestigd. Ze valt gewoon onder de palomino. De ogen zullen hoogswaarschijnlijk doorkleuren naar donkerbruin, de staart en manen zullen meer wit worden naarmate ze steeds ouder wordt.
Nee Annelies gilandro wordt nu juist lichter, wordt nu grijs. De kont is grijs/zilver met zwarte en witte vlekken/ stippen. Het hoofd is ook al aardig zilver doorgekleurd. Ik zal zo andere foto''s plaatsen van dit veulen buiten. Dan kan je zien dat ze licht is.