Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
madelief88 schreef:Haha Marit, ja dat applaus... Toch wel gek dat de meeste paarden daar zo op reageren
Dat feria gebeuren was dus voor iedereen wel een beetje een gemis denk ik zo. Ik heb van Bokt eigenlijk alleen Laura gezien, maar ik weet ook niet wie ik verder wel zou herkennen
joletjuh schreef:madelief88 schreef:Haha Marit, ja dat applaus... Toch wel gek dat de meeste paarden daar zo op reageren
Dat feria gebeuren was dus voor iedereen wel een beetje een gemis denk ik zo. Ik heb van Bokt eigenlijk alleen Laura gezien, maar ik weet ook niet wie ik verder wel zou herkennen
Ja erg is dat he, ik dacht een aantal mensen te herkennen maar voelde me zo stom om te vragen hey euh... ben jij die en die...
madelief88 schreef:Haha, ja en sommige mensen hebben ook niet vaak foto's oid van zichzelf hier op bokt, dan is het herkennen makkelijker![]()
Herkende Sendero (paard) overigens wel meteen! Maar goed, daar zijn ook zo veel foto's van hier op bokt geplaatst
He, zie dat jij een veulen bij Robert en Aline vandaan hebt, leuk!
madelief88 schreef:Haha Marit, ja dat applaus... Toch wel gek dat de meeste paarden daar zo op reageren