Dag van het Iberische paard in Bunschoten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

asterid

Re: Dag van het Iberische paard in Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 22:52

Misschien volgend jaar met je paard komen Jessix? Het is juist hartstikke leuk dat je bij dit evenement de kans hebt om een les of clinic te volgen bij iemand bij wie je anders dat niet zou (kunnen) doen. Aan de sfeer ontbrak het voor mij niet in ieder geval, lekker veel bekenden gezien en gesproken. Het is toch ook wel een sociaal gebeuren en een leuke gelegenheid om iedereen weer eens te spreken. Dat de WE wat ondervertegenwoordigd was kwam omdat er oorspronkelijk gelijktijdig een ander evenement gepland stond vanuit de dutch working equitation. Dat gaat volgend jaar zeker goedkomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 23:00

Maar les was eigenlijk meer 2 of 3 oefeningen doen, waarbij zeer sumier commentaat bij kwam....overigens vond ik meer dan de helft niet te verstaan, maar kan aan mijn oren liggen...dat bruine paard was idd een beauty, bij die clinic van die man..als je die bedoeld, maar of ze wat geleerd heeft, weet ik niet, als je daar een heel eind voor moet rijden.....maar wel leukmom je paard te showen, heb erg mooie optomingen gezien

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 23:03

@ asterid, nee ik kom niet met mijn paard. Ik vind het totaal niet interessant om een eenmalige les te volgen. Ik heb ook genoeg mensen gezien en gesproken en ja, dat was zeker wel gezellig.. Maar daarvoor ga ik niet naar Paarden van de zon. Ik hoop toch op een zekere meerwaarden. Die had het voor mij deze keer niet.

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-12 23:06

En dat ben ik inderdaad ook weer eens met Jessix, dat stukje sfeer ontbrak voor mij ook dit keer :j
Had dan ook m'n nichtje van 6 mee, eerste jaar (toen ik ook heen was) had ze zich prima kunnen vermaken denk ik, nu vond ze het vooral erg veel gepraat :') En had Chawwa en Quilo ook best nog een keer willen zien, altijd een droomcombinatie :)

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 08:43

Ik vond het een geslaagde dag!

Lusitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 08:55

Ik was er helaas wat laat.
Overigens vond ik juist de combinaties die nog bijgeschaafd moesten worden in de openbare lessen super interessant! Omdat ik zo laat was helaas weinig bekenden gezien.
Wel Malin nog vanaf de tribune maar die kon ik later nergens meer vinden! En volgens mij Madelief voorbij zien sprinten.
Ik mistte wel het sherry/port drinken te paard! :-) Dan kom ik volgend jaar ook wel met Sam.
Maar als ik de reacties zag van de paarden op het applaus...dan mag ik mijn stalgenoten wel vragen om af en toe eens te applaudiseren langs de bakrand :D om te oefenen (hahaha, ik zie dat direct voor me!)

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 09:53

Haha Marit, ja dat applaus... Toch wel gek dat de meeste paarden daar zo op reageren :D
Dat feria gebeuren was dus voor iedereen wel een beetje een gemis denk ik zo. Ik heb van Bokt eigenlijk alleen Laura gezien, maar ik weet ook niet wie ik verder wel zou herkennen :P

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 10:51

madelief88 schreef:
Haha Marit, ja dat applaus... Toch wel gek dat de meeste paarden daar zo op reageren :D
Dat feria gebeuren was dus voor iedereen wel een beetje een gemis denk ik zo. Ik heb van Bokt eigenlijk alleen Laura gezien, maar ik weet ook niet wie ik verder wel zou herkennen :P

Ja erg is dat he, ik dacht een aantal mensen te herkennen maar voelde me zo stom om te vragen hey euh... ben jij die en die...

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 10:53

Haha, ja en sommige mensen hebben ook niet vaak foto's oid van zichzelf hier op bokt, dan is het herkennen makkelijker :P

Herkende Sendero (paard) overigens wel meteen! Maar goed, daar zijn ook zo veel foto's van hier op bokt geplaatst :D

He, zie dat jij een veulen bij Robert en Aline vandaan hebt, leuk!

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 10:54

joletjuh schreef:
madelief88 schreef:

Ja erg is dat he, ik dacht een aantal mensen te herkennen maar voelde me zo stom om te vragen hey euh... ben jij die en die...

Hee... we wonen op hetzelfde eiland... nog een PRE hier? Wat leuk! En bekende stal zie ik.

Wij zijn gisteren ook geweest. Vond het wel een hele fijne leerzame dag. Was voor ons de eerste keer maar ik vond de sfeer wel erg leuk. Vind dat spaanse paardenwereldje zo leuk....

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 11:00

madelief88 schreef:
Haha, ja en sommige mensen hebben ook niet vaak foto's oid van zichzelf hier op bokt, dan is het herkennen makkelijker :P

Herkende Sendero (paard) overigens wel meteen! Maar goed, daar zijn ook zo veel foto's van hier op bokt geplaatst :D

He, zie dat jij een veulen bij Robert en Aline vandaan hebt, leuk!

Jaa die herkende ik ook gelijk, (Niet over het hoofd te zien ook he hihi)...
Klopt ja, heb hem nu al zo'n 1,5 jaar in mijn bezit en ben er nog steeds erg blij mee :)

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-12 11:03

M_EL_ISSA waar woon je dan precies?
Voor mij was het ook de eerste keer en ik vond het een gezellig dagje.
Volgende keer kunnen we dus wel samen rijden :P
Bekende stal waar ik hem gekocht heb of waar ik nu sta?

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 14:54

madelief88 schreef:

Madelief ik heb uiteindelijk als ik zo overal hoor ook heel wat mensen over het hoofd gezien haha...

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 19:04

Ik ook en ik moet nog zoveel mensen leren kennen heb ik het idee haha

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 19:06

Ik ben ook zo slecht in het onthouden van de namen... Is echt heel erg dus dan denk ik soms is dat nou die van... Uhm...

Jolet

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 19:07

Ja dat had ik ook maar om dat nou elke keer te gaan vragen dan voel ik me ook zo stom

laulau85

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-12 20:29

Ja ik zag toen ik aan het losrijden was ook meerdere herkenbare gezichten langs de rand maar had geen tijd om echt goed te kijken wie het waren haha...

Cyrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 20:49

Ben ook geweest. Vooral heel veel gekletst :)

Heb ook hele goede paarden gezien.
Tja er waren veel paarden gespannen, maar weet uit ervaring dat je daar bijna niet aan ontkomt bij zo'n dag. Het is spannend om daar te rijden voor ze en dan gaat het nooit zoals thuis. Had dit jaar zelf geen paarden bij me, volgens jaat misschien weer.

KingsJewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 22:22

ik vond het een zeer geslaagde dag was zelf heel zenuwachtig en gespannen waardoor me proef dat dus ook was,
wat steeds meer zakte in de proef gelukkig.
Virinia gleed in de rechtergalop uit met haar achterbeen dus ik kreeg bijna een hart verzakking waardoor ik met me muziek niet meer uit kwam maar ben super trots!
en natuurlijk met de concours d elegance was alle spanning weg en dat resulteerde samen met linda in een eerste plaats :D
heb nog met laura gepraat was gezellig! volgend jaar zeker weer !

J0anieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 22:24

Haha Jus! Was zeker geslaagd! En inderdaad volgendjaar weer, maar dan wil ik ook mee doen met een van de paarden! O:)

iris_okke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-12 20:27

Is dit volgend jaar weer op Groenendaal? Ik lees het nu pas, een beetje laat :+