Amor....D-day en Roma wie kent ze?

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-03 21:10

Ook met Lami eens. Een tip, kijk eens in mijn profiel Missouri. Enne, geef mij dan maar een Duitse rotkop die wel kan lopen en gecharmeerd kijkt.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 11:09

Lami schreef:
He Missouri als je niet van Duitse koppen houdt waarom koop je dan een halve Holsteiner. Nee, even serieus waarom moet je bij een groot hoofd met grove kaken en een klein oog meteen roepen Duitse rotkoppen. Ik vind dat beledigend en veel te generel.


Hoho, die is ook half Trak en daar heeft ze dat hoofd van Haha!
Er zijn ook wel Duitsers met een mooi hoofd (kijk maar naar Rubinstein, Rohdiamant... ) dus dat zeg ik niet.
In dit deel van Nederland heet het boven beschreven hoofd een Duits hoofd, ik ben daar niet zo weg van dus noem ik het een Duitse (rot)kop.

Missouri

Berichten: 4964
Geregistreerd: 10-09-02
Woonplaats: Under Construction

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 11:12

chantal1 schreef:
Ook met Lami eens. Een tip, kijk eens in mijn profiel Missouri. Enne, geef mij dan maar een Duitse rotkop die wel kan lopen en gecharmeerd kijkt.


Ach, ik heb tenminste een eigen paard Haha!
Met een mooi hoofdje, en ze kan geweldig lopen dus dat is dan dubbel plezier als ik op stal aankom en die prachtige ogen kijken me zo lief aan... en als ik erop ga zitten is ze er voor me!!!

petraaken

Berichten: 44242
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 12:36

Ach ieder heeft zijn eigen voorkeur. Kon ik het hoofd van Roxette maar op Sultana zetten dan was ik helemaal blij. Wel heb ik liever het karakter van Sultana behouden.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-03 21:50

Ja, dat is waar. Iedereen zijn eigen smaak
Ik ben dan ook blij dat ik vier goede paarden heb met een knap hoofd*waarom dat dat nou benadrukt moest worden???*
Overigens ben ik vorig weekend nog naar een westfaalse merrie geweest. Degene die bij me was zei; "zelden zo'n mooi hoofd gezien".

Aimee

Berichten: 11808
Geregistreerd: 24-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-03 23:23

De D-day die ik ken is ook klein en lastig. Maar D-day zelf? kan het me niet voorstellen, aangezien ik voor diegene heb gewerkt die hem wou rijden (voor haar vader) en zij rijdt geen paarden met zulke lastige karakters als jullie hem toeschrijven. Haar vader heeft hem trouwens niet te rijden gegeven omdat hij vondt dat D-day te goed voor haar was!!!!!