Zal ze drachtig zijn?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mistral_Love

Re: Zal ze drachtig zijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 17:19

jaa ik dacht dat het 1 jaar was, maar heb het nagekeken en is 1,5 jaar!

Mistral_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 17:22

_Karin schreef:
Mistral_Love schreef:
De dierenarts was er laatst voor mijn Dpony en heeft gelijk even naar toos gekeken, en die heeft gezegt dat een scan niet nodig is, dus ze is drachtig! *\o/*

Dat zei mijn DA van toen 5 jaar geleden ook bij 1 van mijn shetlanders maar toen er een andere DA kwam het nog een keer gevraagd die voelde haar op maar nee hoor ze was leeg.
Maar in de advertentie staat dat je haar al 1,5 jaar hebt. Heeft er toen jij haar had nog een hengstje bij gelopen dan?
Je schrijft ook dat haar paspoort kwijt is maar als zij gechipt is kan de DA de chip nalezen en kun je via het chipnummer de instantie achterhalen die ooit haar paspoort heeft uitgegeven en zo kun je ook achter haar leeftijd komen.

Ik weet niet of ze gechipt is, dat is de vraag! dat moet ik even laten nakijken! ehm ja na dat ik haar gekocht had, heeft ze nog een tijdje bij een hengstje in gelopen, ook niet meer aangedacht eigenlijk. dan zal de vader een 3 kleurig hengstje zijn!

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 17:22

Dus als ze dan drachtig is moet ze bij jou gedekt zijn:) is dit mogelijk?
Ga dit eerst maar eens na.. ziet er overigens wel drachtig uit.

Edit, zzag dat je al gereageerd had.
Vind het een beetje nalatigheid dat je pas later aan zulke dingen denkt eigenlijk.
Ik hoopr voor de merrie dat het goed zal gaan want dan is ze duidelijk drachtig;)
Overigens, chip is verplicht en je weet niet of ze die heeft?
Stom stom stom als je haar zonder paspoort hebt gekocht is mijn mening:)

Mistral_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-12 18:23

Ja dat is het ook,maarja had toen ook geenkeus want mijn D pony kon ook niet alleen staan.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:24

Der zijn duizenden shetlanders te koop hoor:=
Niet dat deze niet leuk is maar je hoeft toch niet altijd de eerste de beste te pakken?:P

meary1999

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:42

ik blijf dit echt volgen het is zo spannend hopelijk is hij/zij ( veulentje ) gezond als ie er is

Mistral_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 17:53

Toos is verkocht, |(
Ik moest van de wei af, en kon nergens wat anders vinden!
gelukkig staat ze nu niet veel verder van de wei af, en mag ik dr opzoeken wanneer ik maar wil! :))

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:20

Gossie wat zuur voor je zeg!
Fijn dat je der nog mag blijven opzoeken, hopen dat je straks toch nog een beetje van het veulentje kan genieten!!
Maar je pony stond er toch bij?
Waar is die dan heen!
Toch niet ook weg hoop ik voor je

Mistral_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 19:47

al mijn ponys zijn weg, ik voel me zo .. ja hoe zeg je dat!
hoe het met mijn d pony gegaan is is zo oneerlijk, ik had haar nog neit hellemaal teruggekocht had de helft van het geld betaald, toen kwam ik erachter dat haar gebit zo verslechterd was, maar dat was volgens haar allemaal mijn schuld, terwijl ze bij mij om het jaar naar de tandarts is geweest, en bij haar 1,5 jaar niet! ze is mager geen spier niks meer, en nu heeft ze haar weer opgehaald zonder dat ik het wist, zonder afscheid en nu krijg ik op de kop dat iknooit goed voor die pony geweest ben! terwijl in die 5 jaar dat ik haar had, ze altijd goed in de vacht zat goed op gewicht, goed in de spieren en na 1,5 jaar krijg ik haar half dood terug ...

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-12 19:56

lekker associaal zeg :(
vind het belachelijk dat ze zonder dat jij het weet je pony weg haalt

Mistral_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-12 20:38

jup, naja ik zal haar pony verkoopklaar maken, zodat k zo mistralverder afkocht,
en die zal ik vanochtend ophalen, en mistral terug brengen, in 1 rit! en vanochtend was ze weg ,,, kreeg ik n sms mistral is hier al! dus ik heb haar niet weer gebeld gesmst of gemailt, en ook niks meer van me laten horen, die pony van haar die andere die ik klaarzal maken kan ze zich ook mooi mee redden

Mistral_Love

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-12 18:50

Vandaag bij Toos en Edje langsgeweest,
en zoals sommigen al zeiden, dierenartsen zijn dus niet te vertrouwen, :n
Edje is n hengstje en die sprong vaak op edje, hij was dan te klein en kon er niet bij, maar toos bleef wel staan! Zehebben haar dus laten scannen, en er zat niks in, bleek dus een grasbuik te zijn! :=
Vind het best jammer, maargoed toos en edje hebben t nu goed bij een meisje van 6 en worden elke dag geborsteld, en toos is verandert tot penny pony, ze had allemaal roze strikjes in en n roze halstertje, en ze kreeg rose peesbeschermertjes haha, leuk om te zien, maar voelt toch raar :(:) :(:)