Ik ben helemaal vergeten te vermelden dat ik zelf een Massimo Trail (op duitse site heet zadel Massimo Wandern) heb. Foto ervan in mijn profiel. Op 1 an de rijfoto's is zadel goed te zien. Succes met je zoektocht.
Sharmila
Geplaatst: 01-04-12 20:12
Lastig probleem he.....Heb ook jarenlang gedoe gehad. Mijn paard was makkelijk, maar ik ben zelf lastig hihi.
Ik heb uiteindelijk mijn zadel laten maken door Arno Brand. Superblij ermee. Kundige man! Vanaf 1500 euro ben je al klaar. Niet duur voor een op maat gemaakt zadel.
Als dit te duur is zou ik me eens gaan verdiepen in ijslandermodellen. Klinkt misschien gek, maar juist dit soort zadels zijn juist voor ronde paarden zonder schoft.
Houd ons op de hoogte, ben benieuwd waar je op uit gaat komen!
ik ga zoeken naar iemand met een massimo trail kijken of ik hem dan kan passen en kijken of dat wat is voor ons paardje ik denk zomaar dat dit wel de geschikte oplossing is
Die heb ik ook! Superfijn zadel. Via www.dezadelpasser.nl gekocht. Ik zou sowieso nooit meer een zadel kopen zonder dat er een professional/expert naar heeft gekeken. Zelfs al lijkt het zadel voor jou goed te passen, zij hebben er toch veel meer verstand van en meer kijk op. Als je bij bovenstaand adres een zadel aanschaft, betaal je verder niets voor het komen aanmeten en komt hij ook nog na 3 maanden terug om te kijken of er iets veranderd moet worden(ook kosteloos). Succes!
DieselVince
Geplaatst: 04-04-12 10:23
Heb momenteel een Barefoot Cheyenne op onze Tink liggen....wordt daar erg blij van...ligt als een huis.. Is de veelzijdigheid versie van BF...Stap idd ook met krukje op... Heb er een FRA singel bij gekocht.. Deze combi werkt voor ons prima.. Succes tijdens je zoektocht..