_Antikana_ schreef:Ik volg je Topic ook even... NAdat ik van je Cardento al helemaal weg was, wil ik toch wel weten wat je merrie nu gaat geven. Is het eentje voor de verkoop of om te houden?
Blijft Ecardento bij jou op stal?
Ohja, ik gok trouwens op een schimmel hengstje...
De Cardento staat er nog altijd, veearts komt donderdag even langs om foto's te maken om OCD uit te sluiten en nog even bloed te trekken.
Hij stelt het goed, al staat hij in een toegetakelde vorm (dankzij zijn medeweidepartner ) en moet wat opgepept worden want hij heeft enorm liggen groeien deze winter dus al zijn energie heeft hij daar ingestoken.
Deze combi voor de verkoop... hmmm ja normaal wel maar als het een merrie is dan wil ik die graag aanhouden maar dan verkoop ik wel iets anders.
(Al zou het zonde zijn om dit te verkopen want Hunters Scendro loopt nu ook zo goed)
Ecardento hoop ik wel aan te houden om volgend jaar ergens laat zadelmak te maken.
Ik had hem dit weekend even een balkje laten lopen en daar zat wel wat aardigs achter dus ben heel benieuwd wat hij doet als het hoger staat.
Bedankt voor je gok, al wil ik graag eentje met tietjes deze keer
Maar mijn voorkeur om te rijden blijven mannen met ballen.
Hoe stelt jouw Cardento het??

dus zowiezo moest ik rond de 18 maanden foto's maken en nu wil ik even een grote checkup van hem dus gaat hij er nu aan geloven.
zeker als rijpaard, niet als mini of showpaard want dan heb meer werk met hun springende testosteron gehaltes dan wat anders.
, dat kan niet anders zo mooi is Ecardento en helemaal niet met zo'n lief bazinnetje