Het veulen is geboren. Ben er helaas niet bij geweest, omdat ik moest werken, maar hij is rond 1 uur gevonden. Het is niet te geloven, maar het is een zwarte hengst. Zoveel kans op bont en dan toch weer een effen. Foto's komen later, want ik moet helaas nog tot half 6 werken. Gaan nog een paar lange uurtjes worden vrees ik.
oohh ben benieuwd toch grappig dat papa en mama zo eigen wijs zijn en weer een effen veulentje op de wereld zetten. ook al kunnen die ook heel mooi zijn ben benieuwd
Kimara_00
Geplaatst: 23-04-12 15:48
Gefeliciteerd!!!! ik hoop dat de bevalling goed gegaan is en dat alles goed is met mams en veulie! En mooi zwart is niet lelijk ben benieuwd naar de foto's
Bedankt allemaal voor de reacties. Werkdag duurt idd erg lang, maar gelukkig is iemand zo lief geweest om me alvast een foto te sturen. Hij is echt ontzettend schattig.
Dus de 3e zwarte en 2e zwarte hengst. Maar ik vind hem echt knap Kim
Kimara_00
Geplaatst: 23-04-12 21:09
Aaach wat een lieffie!!
Ben benieuwd naar meer
kekaro
Geplaatst: 23-04-12 21:09
wauw wat een leukerd!!! schitterend ventje zo op de foto ben benieuwd naar buitenfoto's maar ik vind die aftekeningen zo heel erg leuk om te zien! dat word een binkie hoe heet ie ?
Bedankt allemaal voor jullie reacties. Hij heet Kieran. Morgen komen er meer foto's, heb momenteel geen laptop. Heb nog geen buitenfoto's, want het was slecht weer. Hoop dat hij morgen even naar buiten kan. We gaan het er nog druk mee krijgen, hij is totaal niet bang en erg nieuwsgierig. Hij heeft ook al behoorlijk veel sok, terwijl mama dat niet heeft dus dat is mooi.
KimL86
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-12 10:49
Fleury is zo lief geweest om gisteren wat foto's te maken en ze vind het vast niet erg als ik er een paar hier plaats. Sokfoto probeer ik nog te uploaden, maar hij heeft er niet zo'n zin in.
Bedankt weer voor jullie reacties. Ik moet helaas wel een andere naam gaan verzinnen. Ik was vergeten om de naam te checken bij het stamboek. Daar dacht ik vandaag pas aan en er blijken er al 4 te zijn die zo heten. Dus ben nu hard bezig met een andere naam verzinnen.
Escada
Geplaatst: 25-04-12 15:19
Aaaah hier moet ik even op reageren! Wat een droppie, ben verliefd op zijn mooie oogjes