wauw wat een mooie veulen, maar TS het maakt toch helemaal niet uit of het een schimmel of zwarte is..kijk eens hoe prachtige het veulen is.. mooi fijn koppie en super lange beetjes.. gefeliciteerd en geniet ervan.
Nou dames ik heb meer foto's moeders was erg beschermend dus ik kon de stal niet in..
Het zijn dus niet heel veel foto's maar wel duidelijke kringen om haar ogen hoor! Ze is zo zwart dat ik bijna niet geloof dat ze schimmel wordt maar goed.. Jullie zeggen het.. De tijd zal het leren ga nu de foto's op mijnalbum zetten
Ik ben Hoopvol en wil jullie even laten zien hoe knap ik ben! Helaas is mijn mamma een beetje gek! Dus gaat ze steeds voor mij staan en kan ik niet het model uit hangen... Maar dat komt wel als ik de eerste keer naar buiten mag hoor!
Wat een prachtig veulen heb je daar, maar dat mag ook wel met zo'n knappe paps! Ben trouwens wel benieuwd naar een goede foto van de merrie!(vind die van de OP een beetje onduidelijk )
japielover
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-12 23:56
_Evanne schreef:
Wat een prachtig veulen heb je daar, maar dat mag ook wel met zo'n knappe paps! Ben trouwens wel benieuwd naar een goede foto van de merrie!(vind die van de OP een beetje onduidelijk )
Moeder is niet knap haha.
Ik zal is even zoeken naar een mooie foto van haar!
1 jaar en 1,70 Dat gaat dan wel een hele flinke worden denk ik...
Haha, lieve koppies zeggen indd niet veel, helaas. Zo ken ik ook een pony met een heel lief koppie, maar die sloeg soms zelfs gewoon opeens uit het niets...