Ik heb van de week les gehad op tanja, en daarna is ze heel anders geworden. Ze is behoorlijk aangepakt. ( op een goede manier) En ze doet het nu stukke beter. Ook konden ze bij pension eerst niks met der ( liep mensen omver vanuit de wei enzo. Ook dat is nu niet meer zo. Ik heb gister en vandaag weer gereden, en hebben lol gehad. Mevrouw vond het geweldig allemaal. Het bos laten we nog heel eventjes zitten( het is toch nog geen zomer;)) maar de rest gaat super nu. Dank jullie wel voor alle reacties, ze hebben me allemaal goed geholpen. Me elleboog doe ik nu meestal in een brace aangezien die nog over gevoelig is. Maar met een brace wil het wel. Dus we gaan er weer helemaal voor. En nu maar hopen dat ze niet meer op me gaat staan( heeft sinds een week ijzertjes moest van de hoefsmid haha) dus nu mag het niet meer:P
maar ze gaat er niet meer vandoor pakt bit niet meer vast. Alleen wil ze soms eventjes proberen dan zet ik er gelijk op de rem en daarna is ze super braaf. Op naar morgen haha kan niet wachten weer te rijden:$ erg he?
Groetjes Froukje