De meeste blijven gewoon op het land. Ligt er een beetje aan of de merries in goede gezondheid zijn en aan het weer, als het koud/nat is gaan ze naar binnen.
Fleur komt wel binnen, als het warm genoeg is tegen die tijd dat ze haar veulen krijgt blijf ik er ook bij, omdat ik absoluut niet hetzelfde mee wil maken als afgelopen jaar.
oeew spannend:D. Wat doe je eingenlijk allemaal met de mini appaloosa's ?
xMayo
Geplaatst door de TopicStarter: 06-03-12 07:22
Ik niet zoveel, heb natuurlijk geen tijd om ze allemaal beweging etc te geven. Met Fleur doe ik aan lange lijnen, vrijheidsdressuur, ze word soms bereden, heeft voor de slee gelopen en verder wandelen en zwemmen enz. (hopelijk komt ze ooit voor de kar) Met Sparks ben ik pas begonnen met VD en fietsen. Verder doe ik niet zoveel met hem, word al aardig oud.
De jonge pony's laat ik aan halsters wennen en neem ik soms mee buiten de wei.
Super leuk, die veulentjes kunnen straks lekker met elkaar spelen, wij hadden ook 2 veulentjes vorig jaar en die speelden ook lekker samen en nou nog steeds ook al zijn ze bijna jaarlingen
Kan nog wel eens meevallen, afgelopen jaar waren ze er ook zomaar uit het niets. De merries hebben zichzelf allemaal wel goed gered. Alleen bij een paar merries blijven we er waarschijnlijk wel bij. Ik blijf er bij Fleur sowieso bij.