8 Juli (selectie) wedstrijd Groessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Birmaantje

Re: 8 Juli (selectie) wedstrijd Groessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-12 21:46

Zie dat de lijst met bestgaande is aangepast en de groepen groter zijn geworden. Weet iemand of bestgaande binnen of buiten gereden word. :D

hollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-12 22:53

alles is buiten!!

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 08:54

Koen, je bent geweldig!! Ik kon het echt niet vinden.....

Zag ook dat de groepen een stukkie groter waren, wordt lachen in de galop met de mijne...
We zien wel. Eerste keer voor mij en ik heb totaal geen verwachtingen, met al die toppers van een paarden en ruiters in mijn groep.

Toch nog even een vraagje over het regelement, als ik onderstaande zo lees, mag je dus met sporen EN met zweep rijden? Wordt voor mij zonder dekje onder het zadel rijden, dat mag toch gewoon?

2.2. Een veelzijdigheidszadel of dressuurzadel is toegestaan.
Het zadeldekje moet uitgesneden zijn in de vorm van het zadel.
Een hoofdstel met africhtings- Engelse-Mexicaanse- of gecombineerde neusriem is toegestaan.
Het bit, zweepje en sporen, zoals toegestaan bij dressuur tot en met de klasse L, zijn
toegestaan. Let hierbij op, ook paarden uit de klasse M en Z moeten hieraan voldoen, dus géén
stang.
De paarden moeten stilstaan tijdens de inspectie

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-12 09:25

Heb even naar de vooruitzichten gekeken wat het weer betreft en dat ziet er goed uit :D
Ik heb ook helemaal verwachtingen want er rijden inderdaad hele goede ruiters mee en heb volgens mij 8 jaar of zelfs langer geleden voor het laatst bestgaande gereden.

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 09:08

Nu voorspellen ze weer slecht weer met regen het weekend :(:)

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-12 20:13

Ik heb vandaag les gehad, ik heb weer veel aandachtspunten mee gekregen voor zondag, nu nog droog weer..... Ik moet alleen nog even keus maken in hoofdstel.. Ga ik voor mijn mooie, of iets simpelere... Lastig.. :')

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-12 22:38

Ben net terug van stal en heb Manchester helemaal gewassen en spullen gepoetst. Hoop dat het weer morgen een beetje meezit. Droog en klein zonnetje zo fijn zijn :D

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 20:44

En ook hier iemand heel erg :):) :):) :):) want wij zijn kampioen bestgaand afdeling Gelderland geworden en ook bij de dressuur zijn we door met 196 pnt en een 3e plaats :cheerblue: . De 2e proef liep Cato voor mijn gevoel nog fijner, maar hadden we 2 puntjes minder en toch een eerste plaats :mrgreen: . Mijn kanjer, echt met alles d:d

Manchester is trouwens ook een lekker ding, je had hem fijn aan het lopen. En wat betreft die buien, we zullen maar zeggen: na regen komt zonneschijn, want wat was ik nat.......... Uiteindelijk werd het bestgaande toch nog binnen verreden, omdat het met bakken naar beneden kwam.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:18

Je had cato echt goed aant lopen! Ons doel gaat worden, cato achterna :D gefeliciteerd!

hollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-12 21:25

Ook hier dik tevreden 5de van Gelderland met bestgaand en dat nog wel met een 4 jarige. Dik tevreden en totaal niet verwacht.
Helemaal gaaf dat het een eigen fokproduct is,
Dressuur ging goed voor de eerste keer 176 en 179 punten.

@ suffie jullie gingen weer super hoor!!

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:35

wendy1987 schreef:
Je had cato echt goed aant lopen! Ons doel gaat worden, cato achterna :D gefeliciteerd!

Even gespiekt in je profiel, maar nu weet ik weer wie je bent :+

Koen_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:54

JO93

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 21:57

Astrid, Top gereden weer! gefeliciteerd hoor! Dik verdient

Maaike ook top, met je 4-jarige door in de bestgaande

Wij kwamen als verzopen katjes aan op het terrein om onze eerste bestgaande te gaan rijden.
Was wel spannend. Met losrijden werd ik bijna 2x gelanceerd maar tijdens de bestgaande was ze braaf.
Mijn proefjes in de middag gingen snel. Heel snel... normaal niet vooruit te branden op wedstrijd dus dit was nieuw. Niet door dus naar nationale.
Wel leuke dag gehad.

Organisatie: super bedankt!

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-12 22:43

Ik heb een super dag gehad en was onze 3e wedstrijd en eerste keer op vreemd terrein. Ik ben super trots op mijn kanjer Manchester <3 Bestgaande ging goed en had niet verwacht dat ik door zou mogen aangezien ik zulke goede haflingers voorbij zag komen. Toch leuk dat ik uiteindelijk 4e ben geworden.
Dressuur ging top en vond de 2e proef eigenlijk wat beter gaan maar was 1e proef 1e met 203 en 2e proef 2e met 193. Ik heb Manchester pas een kleine 5 maanden dus ben helemaal tevreden. Ben heel blij dat ik nu naar de Nationale mag.
@suffie: Proficiat. Ik had Cato nog niet eerder gezien maar wat heb je hem leuk aan het lopen. Jullie zijn al een echte combinatie
@hollie: bestgaande ging bij jou ook erg goed he! Ze heeft echt een heel mooi koppie ;)

hollie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-12 14:21

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-12 16:36

@hollie: wat een mooie foto's zitten er tussen. Mooie rijfoto's van Manchester <3
Wil nog even zeggen dat alles goed geregeld was en bedankt aan de organisatie :j Top