Quasimodo Z

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ssandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 23:50

Heei. Ik heb niet alles gelezen hier, zal morgen goed meelezen. Dus misschien is deze informatie overbodig, mijn excuses dan hiervoor! Mijn paard heet Solerno Z, en heeft ook G Ramiro Z in zijn bloedlijn (denk dat we het over de zelfde hengst hebben, ramiro Z) hoorde dat ramiro olympische spelen heeft gesprongen? Weet niet zeker of dit klopt :). Ben trouwens super tevreden met mijn paard! Springt heel fijn en heel lief dier. Ik hoop dat je hier wat aan hebt! Sucses :) groetjes

scrappiecoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 22:34

Sinds vorige week heb ik ook een merrie van Quasimodo. Haar naam is Eniki, ze is zadelmak en verder nog helemaal groen. Het boos kijken herken ik helemaal niet terug in Eniki :P ze is wel heel eenkennig! Hebben jullie paarden ook??

quadushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-14 00:13

Heb een quasimodo z uit mn merrie gefokt springt nu Z word in april 6j thuis springt ze zo over 1.46 met gemak erg sompel fijn paard ook de cross in! De merrie waar ze uitkomt bevalt binnen enkele weken van chellsini Z.

WatchNow

Re: Quasimodo Z

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 14:53

Ik had ook een quasimodo merrie, ze is helaas 2 weken geleden verkocht. De mijne was een heel bloederig type met een ongelofelijk goede galop en krachtige achterhand. Ik reed met haar 1m15 proeven en ze was top voorzichtig. In de omgang was ze heel braaf, maar bij andere paarden was ze dominant.

WatchNow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 14:59

Oh ja en die van mij had een heel gevoelig huidje. Ze kon ook niet goed een bit verdragen. Thuis trainde ik haar vaak op een halster en op wedstrijd reed ik met hackamore.

sabine1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 17:12

Vanmiddag een leuke uitnodiging van het NRPS gekregen.
Of ik 31 januari mee wou rijden met Bubbles, zij is een Quasimodo dochter!
Quasimodo is er zelf ook, daarna willen ze de kinderen laten zien.
Ik heb het helaas af moeten slaan,
Wat eenvgave ervaring zou dit geweest zijn

MikeRick

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-15 17:20

Hoi, ik heb een schimmel ruin van karlstadt (v.Ramiro Z).

Hij kan erg sensibel zijn maar hij heeft echt een waanzinnig lief karakter.

Sfh1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:00

Hier een 8 jarige Quasimodo Z merrie (xQuickstar). /3

Onwijs leergierig en werkwillig paard, mijn merrie verrast me elke dag weer met iets nieuws!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-15 23:37

Mag ik mij hier ook melden
Ik heb dit jaar een veulen gefokt van Quasimodo Z. Het is een merrie ben erg blij met haar. Ze komt uit een Zuidhorn moeder

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-15 12:18

kasita? mooi door de verf gelopen :) welkom
mag ik vragen waarom je voor quasimodo z gekozen hebt?

paardje2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-15 07:40

ja klopt Kasita, ik heb voor quasimodo gekozen omdat mijn merrie nog geen nakomelingen heeft gehad ik durfde het niet aan om met een jonge onbewezen hengst te dekken. ik was wel iets bang dat het geen beweging door zou geven. maar mijn merrie is een goede beweger dus die gok heb ik genomen. en ben erg blij met het resultaat :j