Niet doen Caar als je geen dekaspiraties hebt of verkoopneigingen. Kun je beter thuis van je ventje genieten ipv afgezeken worden an publique.
Amber_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-02-12 14:49
Naja.. ik zeg wel doen Ik weet nu ook al 100% dat Toot niet door komt, maar dat is mijn keuze. Stom ? Ja misschien wel haha, maar ik wil hem graag laten zien. Stiekem wel beetje trots op hem natuurlijk . Dus ja waarom dan niet ? Maar ik begrijp jou heel goed voor Viv ! Want ik heb hier ook heel lang over getwijfeld, maar hij is er toch voor zijn Fjordsport proeven, vandaar deze keuze. Gio gaat niet mee, want daar heb ik idd niks aan.
Ik zou lekker komen
heleennboerr schreef:
Neem je Gio ook mee? die zou ik echt wel eens willen zien
jeuj toot is vol!! Ja ik vind dat Gio ook wel mee mag, eens een gezonde rooie voor de verandering, zou leuk zijn als hij ooit wel ggk word!
Amber_
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-12 22:38
zeg maar gerust pappig Jytte! ze kunnen niet zeggen dat hij dun is haha! Lief van je, wie weet mag hij over 2jaar mee. Al is mijn voorgevoel negatief! Haha
Gothic_TeZZy schreef:
Oehhh ik hoop echt dat ik erbij kan zijn Toot
Zou echt leuk zijn!
heleennboerr
Geplaatst: 19-02-12 22:41
Alyssium is helaas niet meer zo in conditie. Na de Abop heeft hij een onsteking in zijn schoft gehad en daarna wel een poosje gereden, ook met vorst even stil gestaan en nu ben ik weer ziek dus staat hij stil..
Met Abop springen, hij springt hier gemakkelijk dat doet hij gelukkig ook altijd nog als hij uit conditie is
Ik ga proberen ook te komen om foto's te maken. Vooral oefenen hoor, dus verwacht van mij niks
Jytte
Geplaatst: 19-02-12 22:49
Amber_ schreef:
Lief van je, wie weet mag hij over 2jaar mee. Al is mijn voorgevoel negatief! Haha
Vippie
Geplaatst: 20-02-12 07:52
Amber_ schreef:
Maar ik begrijp jou heel goed voor Viv
Mijn opmerking was voor Caro niet voor jou Ambi
Wat ik frappant blijf vinden is dat jong spul allemaal met de grond wordt gelijk gemaakt, en dat als ze geruind zijn en op een gewone keuring komen (soms nog hetzelfde jaar) dat alle gebreken die ze op de HK schenen te hebben dan als sneeuw voor de zon verdwenen zijn.
Ah joh, t stanboek he.. Ik sprak laatst een voormalig keurmeester.. Ik denk dat wij met zn allen wel kunnen raden hoe dat gaat bij het stamboek..
jannegien
Geplaatst: 20-02-12 10:27
Ik vind het altijd zo jammer dat het zo duur is om überhaupt een hengst mee te mogen nemen. Zelfs voor de 'vrijgestelde' hengsten moet je zo'n 175 euro neer gooien om op de keuring te mogen verschijnen.
@ Amber: Tootje is wel echt in keuringsconditie, om het maar even zo te zegggen. Vind hem er nu wat meer hengst uit zien, maar ben benieuwd wat ze van hem vinden. (heeft ie nog steeds die vet. bemerking? of is dat al wat bijgedraaid?) Gio zou ik nog thuis laten, eerst maar eens uitgroeien. Bespaar je nog geld ook.