Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yamcha schreef:@ reeskees: de preken ken ik hoor, heb ze zelf vaak genoeg gehouden. Wss heb je eroverheen gelezen dat ik eerst grondig ga onderzoeken of een veulen fokken überhaupt zin heeft. Dat geeft verder niet, als je dan ook niet reageert, maar ik vind het wat onbeleefd om dan een topic binnen te vallen met een hele preek.
Ik zeg niet dat je ongelijk hebt, je hebt zeker gelijk, alleen weet ik dat zelf ook, en daarom laat ik haar ook keuren, zodat ik ook te horen krijgt of ze überhaupt fokwaarde heeft. Dit topic is bedoeld voor ideeën, als je die hebt, die zijn welkom.
Yamcha schreef:Edit: ook Uphill? Geweldig.......
NatasjavE schreef:Easy Game en Speilberg zijn niet KWPN geregistreerd. Dat maakt registratie lastiger als met een Gelderse dekken(die zijn al KWPN)
nicky_rilana schreef:NatasjavE schreef:Easy Game en Speilberg zijn niet KWPN geregistreerd. Dat maakt registratie lastiger als met een Gelderse dekken(die zijn al KWPN)
ik heb zelf van het fokken niet echt verstand, maar ik heb zelf een spielberg x trento, en die is wel kwpn maar met blauw papier ik weet niet of dat erg is?
hoe het met easy game zit weet ik niet
NatasjavE schreef:Cabochon is dood.
Via Chablis (Upperville-Cabochon x Zep x Amor x Commandant) nog voorhanden. Maar dat is natuurlijk al wat verder weg.
Yamcha schreef:Dan kan ik Cabochon wel vergeten, zeker? Onbekende naam, onbekende merrie.
Yamcha schreef:Dan kan ik Cabochon wel vergeten, zeker? Onbekende naam, onbekende merrie.