Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
idefix4 schreef:Mijn dochtertje is begonnen op de welsh van mijn schoonpa. Daar komen toch wat vinniger paardjes tussen voor dan bij de Dartmoor. Mijn dochtertje is geen held en op die welsh was ze minder zeker, dan nu op haar Dartmoortje. Op Horse Event ben ik helemaal verliefd op ze geworden. Allemaal van die donkerbruine exemplaartjes. Dus ik vind er één op marktplaats, laat dat nou net een vosje zijn! Prince is de favoriet op de ponyclub. Zijn gemoedelijke gedrag en zijn medewerkendheid wordt alom geprezen. Bij een beginner doet ie geen stap verkeerd en bij een meer gevorderde ruiter, ontpopt hij zich als baragepony, met de kunst om een M-proef te lopen. Echt een leuke pony en ze zijn niet zo van het 'ontsnappen'. Shetties willen nog wel eens van wei willen veranderen zonder jouw toestemming.
momo_lover schreef:hoe is diaz naar andere paarden is ze een opperbitch of vindt ze alles wel goed.
snowdon schreef:Mijn ervaring met Diaz is dat ze inderdaad onderdanig is, maar eenmaal opgenomen in de groep komt ze zelf ook uit d'r schulp. Hier was ze met 3 weken al echt 'groepslid'. Heb alleen bij 1 heel erg dominant paard haar weggehouden, maar daar kon sowieso weinig bij.