Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sabiy schreef:Nou ik zou zeggen.... kom maar op met een positief feit, een positieve waarheid dan ! En nou niet gaan zeggen, ze zijn allemaal lief, dat zal ongetwijfeld, maar daar kunnen we niet mee verder.
Dus gooi maar eens "something gooooddd" in de groep...?!
Franca"]
[quote="horseranch"][quote="Franca schreef:Ach ja....er moet toch wat te klagen zijn Paduc
dakhilah schreef::Z .....................
en achter de schermen....................
dus zelf die grijzen-cellen ernstig gaan pijnigen ...........
gr,sas.
marengo schreef:Eeehhhhm, Ghayari ??!!![]()
Was dat niet de eerste/laatste in de afgelopen 23 jaar of zo, NL gefokt en gewonnen in Aachen.Och, geloof dat w gewoon beter ons best moeten doen, want als we op actie van het AVS / fokkerij com. moeten wachten, ben ik bang dat het nog even gaat duren.
Sabiy schreef:Wat de juryleden op de HK betreft. die staan er voor spek en bonen bij. Het AVS bestuur bepaalt welke hengst welke premie krijgt, dit wordt zelfs naar mijn idee al de avond tevoren besproken, en zo niet, dan toch zeker in de ring tijdens de "keuring". Ze kunnen die juryleden net zo goed thuislaten, want ze hebben toch niks in de melk te brokkelen. Het is dat ze er officieel moeten staan, maar anders....
Nee, die hele HK is een grote aanfluiting, gaat echt helemaal nergens over.
Sabiy"]
[quote="marengo schreef:Eeehhhhm, Ghayari ??!!![]()
Was dat niet de eerste/laatste in de afgelopen 23 jaar of zo, NL gefokt en gewonnen in Aachen.Och, geloof dat w gewoon beter ons best moeten doen, want als we op actie van het AVS / fokkerij com. moeten wachten, ben ik bang dat het nog even gaat duren.
marengo schreef:Ja, maar jury wil wel wat in de melk te brokkelen hebben, Vorig jaar weet ik namelijk heeft er eentje een bestuurlid de ring uit gestuurd zo ongeveer. Dat was met het commentaar " ik ben jurylid, dus ik beoordeel zoals IK de paarden vindt en niet zoals jullie vinden dat ze beoordeeld moeten worden". Vond dat wel een goeie.
Sabiy schreef:Even voor alle duidelijkheid voor iedereen, de kwesties die Marengo en ik aanhalen, zijn twee verschillende zaken. In haar geval drukte de jury zijn mening (met geweld) door, in mijn geval hadden ze geen schijn van kans tegen het bestuur. Beide gevallen zijn een goed voorbeeld van de corruptheid van de AVS hengstenkeuring.