[H] Springhengst voor Royal Jubilee x Ferro

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-11 23:16

Dots ik zou graag die video's per pb ontvangen.

Wat vinden jullie eigenlijk van de nog zeer jonge Semper Fi (Stakkato x Grannus x Zeus)

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 17:33

Dan zou ik voor Stakkato zelf gaan! Stakkato geeft bloed, donker kleurtje en vererft ze niet al te groot.
En laten we eerlijk zijn het is een gruwelijk ruig bokkie :D

Verder zou ik voor de eventing idd kijken naar een hengst met veel bloed of 1 die het iig vererft.

Zoals een Mighty magic of wellicht Numero Uno.
Uno geeft ze ook niet te groot en bloederig.

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-11 17:50

En ik heb net ontdekt dat Stakkato net binnen mijn budget valt omdat ik met een Oldenburger fok, maar met Stakkato (zelfde geldt voor Semper Fi) ga ik er wel qua % volbloed flink op achteruit. Dus ik weet niet of dat de slimste zet is voor sgw

Numero Uno valt helaas buiten mijn budget en ik wil eerst zien hoe ze doorfokt voor ik overweeg om mijn budget te verhogen voor een eventueel volgend veulen

EvelienH

Re: [H] Springhengst voor Royal Jubilee x Ferro

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 18:16

Kijk eens op deze site: http://www.harasdesconcessions.be
Deze man is geheel gericht op eventinghengsten, je kunt hem ook bellen of mailen voor advies en hij spreek ook NL.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-11 18:53

Mighty Magic is gaaf! Het was/is de bedoeling dat hij volgend jaar naar de Olympische Spelen gaat. Ik ken veel van zijn familieleden waaronder zijn moeder en dat zijn toffe paarden. MM heeft een halfbroer van Acorado die 2* Eventing loopt.

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 13:07

Die Grafenstolz is ook interessant. Geloof dat ik al nakomelingen gezien heb van deze hengst in de dressuursport en al ettelijke keren hem in de moederlijn van goedgekeurde hengsten gezien. Wist ik veel dat hij zelf in de eventingsport liep. Toont wel zijn veelzijdigheid aan.

hedwig111

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-11 22:56

Als je over Stakkato denkt neem dan zijn zoon Hunters Scendix,mooi,zwart,kan reusachtig galopperen en niet te groot,en won dit jaar in september de Sires of the World in Zangersheide,kortom alles wat je wenst voor je merrie.Heeft bovendien ook nog sperma van een uitzonderlijke kwaliteit