Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Niekje1991 schreef:Hey Mies!
Dank je wel!!![]()
Ik hou je zeker op de hoogte!Alleen gaat vast nog wel een tijdje duren hoor haha.. Kost een hoop centjes. En ik wil natuurlijk wel meer dan genoeg centjes hebben voor het geval dat! You'll never know.
Misschien is de situatie over een paar jaar helemaal andersHaha, maar een baby Bonfire gaat er zeker komen!
xxx
Niekje1991 schreef:@ gr_roos: WAT?! een hengst van 1.40?! Ben je gek ofzo! Die van mij is 1.12 hoor, die hoeft niet uitgerekt te worden of te overlijden aan een bevalling waarvan het veulen in de merrie blijft zitten ofzo?! 1.40 is ECHT te groot!!
gr_roos schreef:Ik zou ook voor een D of kleine E gaan en dan wel wat luxerMisschien eens wat hengstenshows bezoeken van het voorjaar. NRPS organiseert ieder jaar een hengstenshowdag waar bijna alle goedgekeurde hengsten van dat stamboek rondlopen. Dan kan je meteen zien wat je wel of niet wilt. Zelf zou ik voor NRPS, welsh, new forest of misschien connemara gaan.
randie schreef:dit is ook wel een goed gelukte kruising ( toevalstreffer denk ik ) Fries X shet.
http://link.marktplaats.nl/482142174
tanjaatjuhh schreef:Onze eigen hengst is erg luxe , 1.30 groot en onwijs mooi lopen , geeft zeer goede sportpony's
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Hij fokt trouwens altijd groter. Dus ideaal voor je. Hij veredeld , geeft dus wat meer bloed aan het veulen en karaker. Plus 9 van de 10 zijn bewegingen.
Albert schreef:Cassidy zei het al: Niet fokken , maar kopen.
Mocht je toch een nakomeling ga dan eens bij een C-Welsh-Cob kijken. Dan hou je iets van het robuuste, je krijgt wat meer maat plus wat extra beweging.