Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anneprincesz schreef:Nogmaals bedankt allemaal!
ik heb voldoende informatie gekregen. waardoor ik ben gaan tijwvelen om het nog te doen!
mischien is het wel beter om een leuke pony erbij te kopen, en de merrie van haar oude dag te laten genieten.
Allen bedankt voor jullie reacties.
hierbij ben ik voldoende geinformeerd!
Met vriendelijke Groet
keona schreef:ik zag in je profiel dat je een 4jr hebt geloof met papier waarom deze dan niet dekken?anneprincesz schreef:Nogmaals bedankt allemaal!
ik heb voldoende informatie gekregen. waardoor ik ben gaan tijwvelen om het nog te doen!
mischien is het wel beter om een leuke pony erbij te kopen, en de merrie van haar oude dag te laten genieten.
Allen bedankt voor jullie reacties.
hierbij ben ik voldoende geinformeerd!
Met vriendelijke Groet
Brainless schreef:IcoSun is nu niet echt een fantastisch papier......
anneprincesz schreef:bedankt allemaal voor de goede tips, dan is dat mischien wel een beter idee ja, iemand nog leuke ideen voor de hengst? wij hebben nu nog niks besloten mischien kopen we er ook wel gewoon een leuke bij.. dit weten we allemaal nog niet hoor, maar het zou een leuke optie zijn
keona schreef:nou en hij heeft papier,kom op hij het gaat hier om een veulentje voor hun zelf.
ik heb hier 2 fokproducten lopen zonder papier en wat zijn het werkers in de koets nou ben er heel blij mee,papier zegt me niks wel karakter.Brainless schreef:IcoSun is nu niet echt een fantastisch papier......
Cassidy schreef:Ik zou bij een dekking bij voorkeur echt binnen het ras blijven. Dus voor de 18 jarige New Forest, zoek een New Forest hengst, voor de 4 jarige (KWPN?) ook een KWPN-er
Informeer je eens wat de dekbedragen zijn voor een dekking van een goedegekeurde KWPN dekhengst. Dat is meer dan 200 Euro hoor!
Een hengst die 5 km verderop staat, niet goedgekeurd is, waar ik de stamboom niet van weet, valt bij mij ook "hengst van de buurman".
Alle waar is naar zijn geld, zeg ik altijd.
Er zijn genoeg goedgefokte paarden te koop, en ze zijn echt niet duur op dit moment. Met een papier waar je steil van achterover valt.
De markt zit echt niet te wachten op nog een kruising. En ook al zeg je dat hij voor jezelf is, kun je garanderen dat je de komende 20 jaar dat veulen aan wilt houden? Ook als de kinderen er te groot voor worden?