''sport'' arabieren - M/Z niv ?..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

weslyjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-11 11:44

En wat vond je leraar van het bewijs?

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 10:21

Afbeelding

Setteli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-11 10:32

muc schreef:
Om nog even een "springer" te noemen. Krimh met Alice Naber Lozeman. ZZ springen bij de paarden, Z SGW en volgens mij meerdere keren Nedl. kamp.

Hij is ook Z2 dressuur bij de paarden... :D

x_Fadigho

Re: ''sport'' arabieren - M/Z niv ?..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-11 18:03

Ik heb het vandaag in de les laten zien, had het allemaal in 1bestand gezet ..
en hij zij eerst, owh wat staat hier? Frikandellen in de sport?
ik toen zij ik, kijk maar eerst voor je belachelijk oordeelt, na dat hij het gezien heeft,
heeft hij geen een opmerking meer gegeven dat arabieren niet in de sport thuishoren!

en geloof mij, ik laat hem hier echt nog niet mee met rust, wie nog meer heeft
stuurt het maar door in dit topic met foto en informatie :)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 19:35

Een leraar van paardenhouderij die zo'n opmerking maakt..?
Wat een IQ :=

Suzanne_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-11 22:14

Ik zou toch m'n beklaag doen bij een meerdere van deze leraar. Deze man is niet capabel genoeg jullie een vak bij te brengen bij zo'n gebrek aan kennis en zo'n overschot aan een kortzichtig denkvermogen. Dat alleen KWPNers goed binnen de reguliere sport kunnen functioneren is anno 2011 toch wel enigsinds best wel een beetje veel achterhaald.

Barcelano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-11 16:08

Suzanne_18 schreef:
Ik zou toch m'n beklaag doen bij een meerdere van deze leraar. Deze man is niet capabel genoeg jullie een vak bij te brengen bij zo'n gebrek aan kennis en zo'n overschot aan een kortzichtig denkvermogen. Dat alleen KWPNers goed binnen de reguliere sport kunnen functioneren is anno 2011 toch wel enigsinds best wel een beetje veel achterhaald.

Helaas zijn dit soort opmerkingen geen uitzondering op paardenhouderij scholen of zelf bij heel veel stage bedrijven waar ze "'sport paarden fokken"(wat men eigelijk alleen de naam vind voor een warmbloed.

Maar niet door dat er vaak een behoorlijke scheuto ox door heen zit.
Bijv de Johnson merrie van vrienden heb rond de 30 % zitten
En bij een andere stalgenoot waar pion bij zit zit ook een behoorlijke scheut ox en xx

Zo heb ik eens tegen een instructie gezegt die steeds op een rot manier pony zei: Jij hebt schijnbaar geen verstand van paarden.

Of als er een nieuw paard op stal kwam: Jess dat is wat voor jou kan je de sport mee in: zei ik die van mij heeft ook 4 benen en een staart hoor :+