Ja. Vooral op de eerste foto komt hij heel grof over vind ik en aan de dikke kant. Dat valt best mee. Misschien is het ook anders omdat het meisje wat hem nu rijd langere benen heeft. Zei gaat hem 12 september ook rijden.
geef je dan ook een verslagje van alle hengsten? dat zou leuk zijn.
smeetjoew
Geplaatst: 30-08-11 20:27
Nee, bedoelde niet dat ik weer ga kijken maar jullie. Aangezien er zoveel te klagen valt over hengsten die er zo anders uitzien en dat alles tegenvalt etc etc
ik klaag toch niet? en ik heb hem al in het echt bekeken. maar als mensen er aanwezig zijn en er een goede kijk op hebben en hun verslag hier doen. is voor meerdere mensen intressant ik ga iniedergeval niet heen
poesnoes
Geplaatst: 30-08-11 21:34
De foto's liegen ook niet maar vind de draf foto wat anders tonen met het beeld wat ik nu heb gezien van de hengst. De galop foto vind ik wel mooi en wat je erbij hebt gezet klopt ook. Hij hou zich strak waardoor het voorbreng er niet zo goed uitkomt.
Maandagochtend 12 september heeft de KWPN Hengstenkeuringscommissie vijftien springhengsten beoordeeld op de trainingslocatie in Stegeren. Na het springen heeft de Hengstenkeuringscommissie met de eigenaren gesproken over de getoonde verrichtingen. Besloten is om het onderzoek te beeindigen van Cat. 2 Andiamo x Carinjo, Cat. 4 Berlin x Quick Star en Cat. 13 Sir Shutterfly x Voltaire. Cat. 9 Mr. Blue x Carthago was vandaag afwezig. Deze hengst kan komend voorjaar opnieuw aangeboden worden.
Tijdens de dressuurbeoordeling werden twaalf hengsten gepresenteerd. Ook nu werden de bevindingen besproken met de aanwezige eigenaren. Het onderzoek werd beëindigd voor de volgende dressuurhengsten: Cat. 33 Dreamcatcher x Montecristo, Cat. 42 Vivaldi x Havidoff x Recruut, Cat. 37 Tuschinski x Jetset D en Cat. 41 Valdez x Krack C.
Nog in de race voor een ticket Stegeren zijn: Cat 5 Cardento x Kastello Cat 6 Contendro I x Lancelot Cat 8 Mr. Blue x Calando I Cat 10 Namelus R x Corland Cat 11 Namelus R x Contender Cat 12 Padinus x Mr. Blue Cat 15 Vigaro x Triton Cat 19 Zirocco Blue x Lux Cat 20 Zirocco Blue x Lux Cat 21Zűrichx Indoctro Cat 22 Lucky Boy x Cantos Cat 30 Vittorio x Calcados Cat 34 Hotline x Michelangelo Cat 36 Tuschinski x Tango Cat 38 Ufo x Jazz Cat 39 United x Sir Sinclair Cat 40 Valdez x Voltaire Cat 43 Vivaldi x Farrington Cat 44 Vivaldi x Havidoff Cat 46 Wynton x G.Ramiro Z
Ook de Gelderse fokrichting was vandaag in Stegeren vertegenwoordigd. Cat. 52 Sander x Ahoy werd onder het zadel getoond. Voor hem was dit de eerste presentatie voor de commissie en ook deze hengst wordt op vijf oktober terug verwacht.
De aanlevering voor het 50 dagen durende najaarsonderzoek is op woensdag 5 oktober as.
Trouwens wel apart dat er nu 2 volle broers tegelijk het verrichtingsonderzoek doen (Chinook en Desparados) Is dit ooit eerder gebeurd dat volle broers beide goedgekeurd zijn bij het KWPN? (niet dat ze dat al zijn, maar gewoon stelsituatie) Weet wel dat er meerdere ggk zonen uit 1 moeder zijn gekomen (Painted Black + Zizi Top, Cadans M + Adamo en Bretton Woods en Chagall)
ThePast03
Geplaatst: 15-09-11 11:36
Komeet en Makelaar waren volle broers en toendertijd beiden goedgekeurd voor het KWPN.