Help, iemand idee hoe een showteam oprichten met andalusiers

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

castano

Re: Help, iemand idee hoe een showteam oprichten met andalusiers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-11 14:27

hoi,

nee hoor ik heb zelf ook net een paard 3 maanden onder het zadel en ga hem ook meenemen in sept.
ze moeten het gewoon leren,en bij ons heb je alle tijd je gaat pas meerijden in een show als jullie er klaar voor zijn.
gr jose

Trueno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-11 17:06

castano schreef:
hoi,

nee hoor ik heb zelf ook net een paard 3 maanden onder het zadel en ga hem ook meenemen in sept.
ze moeten het gewoon leren,en bij ons heb je alle tijd je gaat pas meerijden in een show als jullie er klaar voor zijn.
gr jose

Wat spijtig, had de locatie verkeerd gelezen, ik was wel bereid een 50 - 60 tal km te rijden, maar het is spijtig genoeg 300 km hier vandaan

Morfeo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 10:50

Zijn er ook nog geintresseerden uit midden-nederland?

Roerbakei

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 17:07

Ik kom ook uit Midden NL! :)

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 17:17

Wat een negatieve berichten in het begin van dit topic. Aankleding etc kan je zoveel laten kosten als je zelf wilt. Begin met enthousiaste deelnemers te vinden. Dan ben je al een heel eind. Ik rij zelf in een appaloosateam en dat wordt via het stamboek geregeld. De meesten wonen bij elkaar in de buurt maar als je iets kan bieden (optredens, leuke groep) dan zijn er misschien wel mensen bereidt om verder te reizen.
Ik zou via stamboek en fokstallen proberen adressen te verzamelen en deze aan te schrijven. Oproep op bokt en een advertentie of stukje in een fokblaadje.
Je hebt een trainingslocatie nodig, commandant, iemand die muziek regelt, en minimaal 4 leden + een reserve lid.