Het Amerikaanse dressuurteam doet weldegelijk mee om de grote prijzen. Vaak niet eerste of tweede(dat zijn Duitsland en Nederland al) maar ze doen vooraan mee. Springen doen ze het al veel langer erg goed mee.
Maar wel op Duitse en Nederlandse warmbloeds. Die zijn geschikter voor de dressuursport.
yerry
Geplaatst: 14-06-11 09:54
Sonja schreef:
Kwestie van vaak genoeg starten
hoeft niet...; bij iedere wedstrijd 1 of 2 winstpunten
En al helemaal leuk is dat zij aangekeken wordt, ga jij met DIE ponnie starten???en dan vervolgens in de prijzen rijdt! Koop dan een echt dressuur paard als je wil dressuren...alsof we allemaal het geld op de rug hebben groeien! En buiten dat, ik vind het meer een prestatie dan zon huppelk*t die met een duur paard aan komt waar alle knoppies al op zitten...wat natuurlijk ook in de western sport gebeurt...en ook daar vind ik het een mega prestatie om je fjord of welk ras dan ook tussen de quarters weet rond te sturen en de prijzen weghaalt...
Nee de wonderen zijn de wereld niet uit, maar als je dan toch een paard nog moet gaan kopen dan zou ik niet gaan gokken dat je dat ene wondertje koopt.
spatter
Geplaatst: 15-06-11 10:26
als je de tijd hebt om uitgebreid te zoeken zal er best ergens een paint lopen die goed kan dressuren, maar het is wel een beetje de spelt in de hooiberg verder heb je dan ook nog eisen wat betreft de kleur en maak je de zoektocht wel verschrikkelijk moeilijk of je moet geen moeite hebben met een enkeltje vliegtuig voor een paard en eens in Amerika rond kijken