Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:Deze verkoop aan ISF heeft toch niks met Scot te maken.![]()
Mocht ie willen. Hij is trouwens wel gecharmeerd over de aankoop, net als die "ranke dame" van Hickerson. Maar dat is Amerikanen eigen. Als ze het over paarden hebben is alles "beautiful, so nice, gorgeous" etc etc.
Gail schreef:Maar ik blijf t n mooie hengst vinden die zijn kans gewoon moet krijgen zonder afgekraakt te worden.
sarabande schreef:Wat hebben die mensen tot nu toe eigenlijk met al dat topboed gecreeerd
petraaken schreef:1Sorry hoor jongens maar Roemer is in 1996 overleden. foutje aan mijn kant. Ik dacht dat Scott Tollman eigenaar was van ISF.
CGJ12 schreef:Vergeet niet dat de merriestapel in de VS zeeeeer klein is. Wellicht maar 1 promille van dat van hier.
Dat is hun zwakte en dat weten ze. Het duurt nog jaren voordat ze een brede merriestapel hebben en dat maken WIJ hier niet meer mee.
petraaken schreef:75 merries? Hoe geraken die hengstenhouders daar dan uit hun kosten? Die hengsten brengen dat toch nooit meer op?
petraaken schreef:Wel dan zou ik wel erg graag hun portefeuille krijgen. Soms snap ik die Amerikanen echt niet. Voor hen is alles big business maar dit zou zelfs niet eens geld moeten opbrengen?
Pipo schreef:Sir Sinclair word toch niet echt afgekraakt? Maar hij valt met Scandic en Special D in het niet...........
Als SPORT paard viel hij mij positief op tijdens de Pavo...........
Citaat:Hello,
Sir Sinclair has definitely been sold to Iron Spring Farm and this has been CONFIRMED by both ISF and the Dutch owners.
http://www.eurodressage.com/news/breedi ... clair.html
Astrid Appels
Eurodressage