Ik zie bericht en meteen kijken.. nog niks.. Maar het kan vast niet meer lang duren!!Maak je vanmiddag weer foto's?
Hahaa dat duurt hopelijk niet lang meer ! Zal moeders ook wel blij mee zijn denk ik, als het er eenmaal is. Vind het wel een superleuke pony !
ik ga dit topic zeker volgen, zal vast wel een heeeeeeeel mooi veulen uitkomen als het zo lang op zich heeft laten wachten
Nieuwe en hopelijk laatste topic van Donja alleen komt eraan! Vanmiddag helaas nog steeds niets... wel iets grotere harsjes als gisteren!!
Elma_ schreef:Hoelang mag een merrie eigenlijk overtijd zijn voordat het ''gevaarlijk'' wordt?Ze kunnen wel een maand overtijd zijn.
we wachten in spanning af! heb zelfs ergens gelezen dat een paardje een jaar en 20 dagen had gedragen
Aaaah nog steeds niets!!Ben vannacht om 3 uur nog wezen kijken... ga straks weer!Hoe lang duurt het nou nog.. had dit echt niet verwachtZal je net zien, ben woensdag en donderdag helemaal in Vlissingen (woon zelf in Utrecht)Dat het precies dán geboren wordt Hopen van niet..Nieuwe topic komt eraan! Zal het linkje hierin plaatsen
nog geen veulen!! tjonge jonge Donja maakt het wel spannend..ik gok dat je voor woensdag wel een veulen hebt