Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
anneliesdj schreef:Ik lees al een tijdje stiekem mee maar nu ik zie dat TS laat testen wil ik een stipje want ik ben toch nieuwsgierig.
Dat veulen hierboven met de hond is ook van dezelfde moeder toch?
Ik zou zeggen dat het reddun is, voor een palo lijken de manen veel te rood (hoewel dat kan bijkleuren).
anneliesdj schreef:Dus komt uit dezelfde vader? Uit een effen moeder? Is dat veulen getest? En de vader?
Heb dat nog niet gelezen dacht ik.
tadita schreef:jessetjuhhh schreef:neigt het niet een beetje na een lichte vos of cremello?
voor vos te licht voor cremello te donker
in haar manen komt nu wel meer wit, maar wat het ook voor kleur.............................................. is ze blijft. ze is zo leuk.Citaat:Nee hoor Mar, lichte vos met rode staart en manen zou best wel kunnen!![]()
Aangezien zij duidelijk rood in haar staart en manen heeft.
Maar ik hoop nog steeds voor je op een palo, zou wel gaaf zijn!![]()
Heb Rumba live mogen aanschouwen (= echt een poepie!) en red dun kan sowieso NIET, dit veulen heeft GEEN dun-factoren als aalstreep en zebrastreepjes (kan genetisch ook niet, aangezien ouders beide geen dun-factoren hebben...).
Gelukkig laat Mar haar testen op creme en weten we het binnenkort zeker
Nevada schreef:Heb Rumba live mogen aanschouwen (= echt een poepie!) en red dun kan sowieso NIET, dit veulen heeft GEEN dun-factoren als aalstreep en zebrastreepjes (kan genetisch ook niet, aangezien ouders beide geen dun-factoren hebben...).
Gelukkig laat Mar haar testen op creme en weten we het binnenkort zeker