Ik blijf, net zoals manueeltje, bij m'n standpunt en zeg Rock Forever

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
s0173957 schreef:En laten we terug overgaan op de orde van de dag, de merrie van janne
Ik blijf, net zoals manueeltje, bij m'n standpunt en zeg Rock Forever
Citaat:De meest complete hengst uit deze categorie was zonder twijfel de in Westfalen goedgekeurde Rockwell-zoon Rock Forever. Door zijn rek en ras en de vanzelfsprekendheid waarmee de hengst zijn drie aansprekende basisgangen toonde was het optreden een welkome afwisseling in een categorie waarbij de losgelatenheid en gedragenheid bij de meeste hengsten ontbrak.
Citaat:Bij de L werd ik aangenaam verrast door Rock for Ever (als ik dat goed schrijf), een Westfaler hengst van Rockwell. Heel mooi elegant model, prachtig front hele beste bewegingen, niet het modische klap voorbeen, maar een mooi ondertredend achterbeen gebruik. Sublieme galop, die kunnen we gebruiken in de dressuurfokkerij.
Wynton won hier, maar dat heeft meer met zijn amazone als met het gehele beeld te maken. Hij heeft nette bewegingen en wordt knap door de proef geloodst en als hij een foutje maakt wordt dat direkt opgevangen door een galopje of zo. Hij mag wat meer hengst zijn.
Daarna volgde Westpoint waar ik niet zoveel van genoteerd heb.