Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
essie34 schreef:@maai_ke: De plannen zijn om hem eerst heel rustig uit te laten groeien en dan met 3,5/4 jaar rustig op te gaan leiden.. Tot hopelijk een heel fijn sportpaard! Er zijn al wat kenners die adviseren hem zo lang mogelijk hengst te houden (interessant bloed) maar ik weet nog niet zo goed wat ik daarmee moetWe zullen het wel zien in de toekomst! Mag ik vragen in welk 'gat' van Overijssel je woont?
essie34 schreef:Bedankt Simsco1998 en ponytjuh76 voor het grote compliment!! Echt leuk om te horen!
Ja Andamoon, erg grappig. Gold wordt in maart dit jaar 1 jaar. Dus die is nog een stukje jonger. Moet ook eerlijk zeggen dat hij nu aardig uit proportie isZal zo even kijken of ik een recente foto kan vinden.. Is Contessa ook aan de maat? Heb het idee dat die van mij aardig groot is voor zijn leeftijd! Alleen maar goed denk ik dat ze nu goed groeien
Heb je nog meer foto's van haar? (via PB)
essie34 schreef:Haha, kijken telt zeker. Supporters zijn ook erg belangrijk!!
Leuk Andamoon, ben erg benieuwd hoe ze het op de keuring gaat doen. De moeder van Gold heeft Staatspremie A behaald op de keuring in Duitsland! Hopelijk worden die van ons ook twee toppertjes