Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jantineS schreef:Ik ben ook voor 1 stamboek...maar goed, kijk naar kwpn 50 jaar gelden...Toen was het ook een zooitjelater is toch iedereen het eens geworden en is het KWPN geworden..Zo word het vast ook bij de tinkies..(over 50 jaar
) Nog ff geduld!
![]()
Door die 4 stamboeken is het nog steeds niet echt duidelijk toch over wie nu familie van wie is? Want communiceren die stamboeken onderling hier over?
jantineS schreef:Ik ben ook voor 1 stamboek...maar goed, kijk naar kwpn 50 jaar gelden...Toen was het ook een zooitjelater is toch iedereen het eens geworden en is het KWPN geworden..Zo word het vast ook bij de tinkies..(over 50 jaar
) Nog ff geduld!
![]()
Door die 4 stamboeken is het nog steeds niet echt duidelijk toch over wie nu familie van wie is? Want communiceren die stamboeken onderling hier over?
Ariebren schreef:Voorlopig is er één stamboek die al zijn geregistreerde paarden in een openbare data base heeft staan.
Ik wil er wel bij zeggen dat sommige paardjes niet zichtbaar zijn, maar ze staan wel in de data base.
Sinds kort zijn de Belgische paarden van ICS Belgie ook weer zichtbaar.
sharron_roos schreef:Daar hoeven geen keurmeesters bij te staan netjes in het pak en op hoge hakken die onze paarden op een afstand staan te bekijken en bang zijn om vies te worden .