Ghazelle Valdez x Contango

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 22:18

sarabande schreef:
Nee hoor man moest vandaag een examen doen, en is geslaagd

Niet zo jagen hoor

Gefeliciteerd met je man.
Het is niet jagen, maar gezonde nieuwsgierigheid naar een mooi veulen. :D

Stephany

Re: Ghazelle Valdez x Contango

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-11 00:59

Wauw wat een prachtig veulen!! Van harte, en heel veel plezier en geluk met dit wederom mooie dametje!

yfande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 13:14

Electra63 schreef:
sarabande schreef:
Nee hoor man moest vandaag een examen doen, en is geslaagd

Niet zo jagen hoor

Gefeliciteerd met je man.
Het is niet jagen, maar gezonde nieuwsgierigheid naar een mooi veulen. :D

Sluit ik mij op allebeide punten volmondig bij aan :D !

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 13:26

Ja ik weet het
Maar omdat mijn man fysiek beperkt is moeten de foto's in de bak gemaakt worden en die ziet er na de winter nog steeds uit als een maankrater landschap, de dames zijn nogal aan het graven geweest.

Dus ik ben even afhankelijk van wanneer dat geëgaliseerd wordt en hier en daar wat planken vervangen worden
De man die dat voor me doet is nu eerst het schuilhok in de wei aan het renoveren, dat was in elkaar gezakt en daar lag mijn prioriteit.
Ik moet gewoon keuzes maken

Maar ze doet het goed, is een race monstertje en erg onderzoekend

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 14:17

dus ze blijven binnen? Of de wei is zo groot dat je zonder mega zoombereik geen veulen kunt zien op de foto's?

Wat een smoesjes....ieder jaar wel iets

gefeliciteerd met je veulen overigens

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 14:37

Rhea schreef:

Kan me niet herinneren dat ik eerder geen foto's geplaatst heb, maar meestal wachtte ik op Sannah of Sjoert, om het goed te hebben.

Mijn man is invalide, maar ik verwachtte wel dat mijn uitleg op een kwaadaardige wijze uitgelegd zou worden, het zij zo

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:19

Rhea schreef:
dus ze blijven binnen? Of de wei is zo groot dat je zonder mega zoombereik geen veulen kunt zien op de foto's?

gefeliciteerd met je veulen overigens

Laat die felicitaties dan ook maar...over smoesjes gesproken! :(
Ik vind zulke opmerkingen hier echt niet passen!
Als Saar graag mooie foto's van haar veulens heeft om die aan iedereen te laten zien, is dat haar goed recht en heeft niets met smoesjes te maken!
Iedereen is nu eenmaal anders met die zaken, sommigen zullen zelfs over of onderbelichte foto's die ze met hun telefoon hebben gemaakt erop zetten en een ander wil graag een mooie professionele foto plaatsen!

Ik heb gezegd...

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:31

Wat een rare wending neemt dit topic.
Ik ben gewoon geïnteresseerd, omdat ik de foto's van de vorige veulens ook erg mooi vond.
Vooral Fedora, dus ik ben erg benieuwd hoe dit veulen "opdroogd".

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 15:33

Ja is zeker een rare wending daarom vond ik ook dat ik er wat van moet zeggen!
En ik ben ook benieuwd naar weer zo'n prachtig veulen, maar die foto's komen heus wel.. :)

Nicole288

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 17:29

Het is natuurlijk aan iedere TS zelf of en wanneer er vervolgfoto's komen, de enige voorwaarde aan een KS-ITP topic is dat het met een foto begint en dat is gebeurd :) Knap snoetje!

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 18:07

Stephany schreef:
Als Saar graag mooie foto's van haar veulens heeft om die aan iedereen te laten zien, is dat haar goed recht en heeft niets met smoesjes te maken!
Iedereen is nu eenmaal anders met die zaken, sommigen zullen zelfs over of onderbelichte foto's die ze met hun telefoon hebben gemaakt erop zetten en een ander wil graag een mooie professionele foto plaatsen!

Ik heb gezegd...

Tuurlijk snap ik dat je als fokker alleen de meest voordelige plaatjes van je producten wil tonen maar ben daar dan gewoon eerlijk over en kom niet met verhalen van een kapotte bak en vervolgens zielig lopen doen over een gehandicapte man. En om dat te zijn moet je eerst erkennen dan je geweldige veulens op sommige plaatjes misschien wel niet helemaal zo geweldig overkomen als je zelf wil.

Maar fijn dat jullie het allemaal zo'n geweldig goed veulen vinden obv de beschikbare foto's! Er zit in ieder geval een mooi koppie en de goede kleur op ;)

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 18:11

Gefeliciteerd! En mooie aftekening op het hoofd trouwens.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 18:45

Rhea schreef:
Stephany schreef:

Ik heb gezegd...

Tuurlijk snap ik dat je als fokker alleen de meest voordelige plaatjes van je producten wil tonen maar ben daar dan gewoon eerlijk over en kom niet met verhalen van een kapotte bak en vervolgens zielig lopen doen over een gehandicapte man. En om dat te zijn moet je eerst erkennen dan je geweldige veulens op sommige plaatjes misschien wel niet helemaal zo geweldig overkomen als je zelf wil.

Maar fijn dat jullie het allemaal zo'n geweldig goed veulen vinden obv de beschikbare foto's! Er zit in ieder geval een mooi koppie en de goede kleur op ;)

Ik vind het nog steeds een rare post.
Ieder veulen/pony/paard in foto-topics op Bokt wordt toch beoordeeld op de op dat moment beschikbare foto's?
Als jij dit veulen niet leuk vindt, dan reageer je toch niet.
Ik vind zoveel pony's/paarden niet leuk, maar dan reageer ik gewoon niet, waarom iemand afkatten op een paar veulen-foto's?
Ik kan zelf helemaal niet fotograveren, dus ik snap wel dat sommige bokkers iemand nodig hebben om mooie foto's te maken.

yfande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:09

Jammer van die rancuneuze toon ! sluit me verder bij Electra aan.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:13

Ik kijk wel vaker KS-ITP-topics, maar bijna altijd worden de droogfoto's door goede of professionele fotograven gemaakt.
Rhea: ook in jouw profiel staan voornamelijk professionele foto's.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:16

Allereerst, van harte gefeliciteerd met deze mooie aanwinst. Erg leuk veulen weer.

Maar verder: waar gaat dit over. Iedereen mag toch zelf bepalen hoe en wanneer er foto's geplaatst worden. Wel of geen smoesjes heeft er niets mee te maken. Inderdaad een gekke wending in dit topic.

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:36

Gezellig hier ~~}> Het wordt hoog tijd dat ik naar het verre Limburg afreis _O-

Rhea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:38

lieve mensen is lezen zo moeilijk??

ik oordeel niet over het veulen
ik oordeel niet over het wel of niet plaatsen van foto's
ik oordeel niet over het alleen willen plaatsen of het gebruiken van professionele foto's

Ik oordeel ENKEL over de opmerking dat er geen foto's geplaatst worden omdat de bak kapot is en manlief invalide is.

*exit....

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:14

Rhea,
Dan snap ik het nog niet en ik ben toch echt niet blond. ;)
Sommige bokkers vragen om droogfoto's (zoals in veel KS-ITP-topics) en TS geeft daar uitleg over.
Waarom zou jij dat in twijfel brengen?
De manier waarop jij schrijft( misschien komt je geweldige veulen wel niet zo geweldig over op de foto) en vooral de opmerkingen over de invalide partner van TS, komen op mij, jaloers en rancuneus over.
En dat soort opmerkingen, vind ik not-done, in een KS-ITP-topic.
Zo'n topic is toch om je pasgeboren veulen te showen?

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:40

Rhea schreef:
lieve mensen is lezen zo moeilijk??

ik oordeel niet over het veulen
ik oordeel niet over het wel of niet plaatsen van foto's
ik oordeel niet over het alleen willen plaatsen of het gebruiken van professionele foto's

Ik oordeel ENKEL over de opmerking dat er geen foto's geplaatst worden omdat de bak kapot is en manlief invalide is.

*exit....

Zeg kan het even....wat kan jou het schelen of er foto's geplaats worden van een veulen of niet....zij is de eigenaar,.zij bepaald. Klaar!

Wat een kinderachtig gedoe zeg!

Bel op, rij langs als je niet kan wachten om dat veulen te zien...

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:34

Saar gefeliciteerd met dit mooie ding.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:43

Guttegut Rhea... het steekt nogal hè? :=

:D :D :D

ZEJA

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 21:44

Ach misschien hebben sommige mensen niks beters te doen als klagen

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 23:58

Moderatoropmerking:
Het is erg jammer dat een vreugdevol geboortetopic een dergelijke wending krijgt. TS hoeft geen verantwoording af te leggen waarom er niet snel nieuwe foto's komen, sterker nog, TS heeft niet eens een verplichting voor nieuwe foto's te plaatsen. Dit is de keuze van de TS en die behoort gerespecteerd te worden. Graag dan ook dit respect tonen en niet persoonlijk op de man/vrouw spelen.

Stephany

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 00:03

Ben ik helemaal mee eens, vooral de opmerking "zielig lopen doen over een gehandicapte man" vind ik dus ECHT NIET kunnen en hoop ook dat daar door de moderator wat van gezegd gaat worden...