sarabande schreef:Nee hoor man moest vandaag een examen doen, en is geslaagd
Niet zo jagen hoor
Gefeliciteerd met je man.
Het is niet jagen, maar gezonde nieuwsgierigheid naar een mooi veulen.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Rhea schreef:Wat een smoesjes....ieder jaar wel iets
Rhea schreef:dus ze blijven binnen? Of de wei is zo groot dat je zonder mega zoombereik geen veulen kunt zien op de foto's?
Wat een smoesjes....ieder jaar wel iets
gefeliciteerd met je veulen overigens
Stephany schreef:Laat die felicitaties dan ook maar...over smoesjes gesproken!![]()
Ik vind zulke opmerkingen hier echt niet passen!
Als Saar graag mooie foto's van haar veulens heeft om die aan iedereen te laten zien, is dat haar goed recht en heeft niets met smoesjes te maken!
Iedereen is nu eenmaal anders met die zaken, sommigen zullen zelfs over of onderbelichte foto's die ze met hun telefoon hebben gemaakt erop zetten en een ander wil graag een mooie professionele foto plaatsen!
Ik heb gezegd...
Rhea schreef:Stephany schreef:Laat die felicitaties dan ook maar...over smoesjes gesproken!![]()
Ik vind zulke opmerkingen hier echt niet passen!
Als Saar graag mooie foto's van haar veulens heeft om die aan iedereen te laten zien, is dat haar goed recht en heeft niets met smoesjes te maken!
Iedereen is nu eenmaal anders met die zaken, sommigen zullen zelfs over of onderbelichte foto's die ze met hun telefoon hebben gemaakt erop zetten en een ander wil graag een mooie professionele foto plaatsen!
Ik heb gezegd...
Tuurlijk snap ik dat je als fokker alleen de meest voordelige plaatjes van je producten wil tonen maar ben daar dan gewoon eerlijk over en kom niet met verhalen van een kapotte bak en vervolgens zielig lopen doen over een gehandicapte man. En om dat te zijn moet je eerst erkennen dan je geweldige veulens op sommige plaatjes misschien wel niet helemaal zo geweldig overkomen als je zelf wil.
Maar fijn dat jullie het allemaal zo'n geweldig goed veulen vinden obv de beschikbare foto's! Er zit in ieder geval een mooi koppie en de goede kleur op
Rhea schreef:lieve mensen is lezen zo moeilijk??
ik oordeel niet over het veulen
ik oordeel niet over het wel of niet plaatsen van foto's
ik oordeel niet over het alleen willen plaatsen of het gebruiken van professionele foto's
Ik oordeel ENKEL over de opmerking dat er geen foto's geplaatst worden omdat de bak kapot is en manlief invalide is.
*exit....