Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
cowboyberend schreef:ik heb jou ook zien rijden kelz,volgens mij reed jij in de eerste goep.
ik vond het heel erg leuk !!fleur kan goed les geven en right to the point! we hebben lekker gewerkt ,vooral bij de pleasure heb ik wat aan de tips gehad. hoop dat iedereen genoten heeft en dat jullie het leuk vonden om even te snuffelen aan onze mooie sport!!! verder weinig bekenden gezien
VivaLaVida schreef:cowboyberend schreef:ik heb jou ook zien rijden kelz,volgens mij reed jij in de eerste goep.
ik vond het heel erg leuk !!fleur kan goed les geven en right to the point! we hebben lekker gewerkt ,vooral bij de pleasure heb ik wat aan de tips gehad. hoop dat iedereen genoten heeft en dat jullie het leuk vonden om even te snuffelen aan onze mooie sport!!! verder weinig bekenden gezien
had je vest op de tafel gelegd hoop dat je dat had gezienwij moesten op een gegeven moment weg maar ik dacht hij zal hier vast niet gejat worden........