Het wordt spannend bij je,grappig dat sommige merries het ieder jaar anders doen he,dat houdt ons alert
Laureas
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-11 17:02
Nona dankt haar fokker San voor de felicitaties.
Heb de indruk dat het hier is stilgevallen bij Lucky, er zit niet veel beweging in die uier.
Foto van vandaag,
En haar hoogzwangere buik...maar dus nog steeds redelijk bescheiden van dat Youri veulen, kan je geloven dat daar daar een heel veulen inzit, moet toch een ienemini zijn, volgens mij.
Haha Vanes, ieniemini Youri is zich aan 't verstoppen hoor, want Lucky wordt gewoon slanker ipv dikker! Heb de indruk dat het meer en meer naar achter zakt, waardoor je het minder en minder begint te zien. Misschien heeft het zich gedraait of zo en komt het daardoor? Denk ook wel dat het een kleintje zal worden, want Baybe kwam ook van een kleine pa en is ook een kleine mooie meid, dus ik denk dat deze Youri-beeb het zijn of haar zusje wel zal nadoen (ik gok nog steeds op een zij) Ze houden ons in spanning hé!!!
Dorien1
Geplaatst: 23-05-11 20:04
Al een geluk dat ze een mooie duidelijke uier heeft of je zou nog twijfelen dat er iets inzit in dat buikje Gaat vast een mooi veulen worden en ik kom kijken als het er is
Laureas
Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-11 14:15
We komen dichter en dichter, ..en dichter... uier is eindelijk nog eens voller geraakt.
Vannacht is het halsteralarm driemaal afgegaan, vals alarm weliswaar maar teken dat ze toch onrustiger was als normaal want andere nachten gaat dat ding maar één of zelfs niet af.
Die uier is echt al groot hoor! Ik ben zo benieuwd om Youri zijn eerste veulentje te zien!!! Normaal is ze uitgerekend tegen ongeveer 11 juni, maar ik gok erop dat ze het zo lang niet meer uithoudt hoor! Bij Sandy is het echt nog niets in vergelijking met Lucky!
Starlight01
Geplaatst: 26-05-11 21:02
Heb je foto's van de uier steeds heel goed gevonden, je kan degelijk zien dat hij voller is geworden
Wooow gefeliciteerd!! Kon ook niet anders met zo'n uier... meer info...geslacht, naam, kleur, foto?
mdr
Geplaatst: 27-05-11 01:25
Heel erg dikke proficiat Vanes!!! Wat zijn we blij!!! Lucky en Youri hebben er iets heel moois van gemaakt! Nu zijn we heel benieuwd naar naam en foto's natuurlijk!!!!! Ik heb net het gevoel dat ik oma geworden ben (wel nog een beetje vroeg hé )
lieke123
Geplaatst: 27-05-11 01:29
Gefeliciteerd!! Ben benieuwd naar de foto's
Laureas
Geplaatst door de TopicStarter: 27-05-11 01:30
Ik zit nog in de stal bij hen, morgen komen de foto's, beloofd. Het zit er in ieder geval erg zilver uit, en Lucky zet de traditie voort van haar moeder en zussen,... Het is een meisje! Naam weet ik nog niet.
Vanes, als ik morgen op sta, wil ik foto's hoor! Ik ga er niet van kunnen slapen denk ik Zal maar lekker dromen van Youri's zilveren dochtertje! Heel dikke proficiat nogmaals! Zal Youri morgenochtend een dikke knuffel geven en zeggen dat hij goed zijn best heeft gedaan
Proficiat met je veulentje! ben héél benieuwd naar Youri's eerste kindje! Youri was al zo'n schatje als veulen dan moet dit ook wel een hartendief zijn.
Dorien, ze is mooi hé! Ze heeft zo lange stelten en lijkt daardoor een grote madam, maar naar 't schijnt is het zo'n ieniemini poppemieke! Ze is nog kleiner dan het veulen van vorig jaar Baybe! En ze heeft Youri's blik, ik herken er zijn hoofdje in! En de kleur ook natuurlijk. Ben ook benieuwd of ze dun door kreeg of niet, ze lijkt me vrij donker!
sandra3235
Geplaatst: 27-05-11 08:37
Gefeliciteerd Vanessa en Valerie natuurlijk.... Mooi fijn meisje hoor