Wauw Natasja, hij is helemaal te gek Wat een lief koppie zit erop en wat een stelten!! Dit wordt een toppertje, nee herstel, ís een toppertje. Geweldig
Mooie chique Alexandro, ik houd ervan. Ga je de merrie weer laten insemineren? Alexandro staat volgens mij vlakbij ons hier in Vledder, stal Arcadia. Of hij moet weer naar Brummen zijn verhuisd?
Hij staat in het dekseizoen vaak bij Aris op stal maar ik denk dat hij tussendoor volgens mij bij Sarah van Fessum??? weet ik eerlijk gezegt niet.
De merrie moet nu snel gescand worden om te kijken of haar peesblessure over is... Is de peesblessure over dan ga ik haar weer rijden(opbouwen) Is de peesblessure nog steeds aanwezig dan word ze weer gedekt. Ze zit nu in haar veulenhengstigheid dus dat zou dan over 3 weken worden.
Electra63
Geplaatst: 20-05-11 12:08
He Natas, Ik zie nu pas dit topic, wat een knap veulen, mooi blesje. Gefeliciteerd en heel veel plezier en succes met hem. Ik hoop dat het goed gaat met de blessure van mams, al is nog een keertje dekken ook niet erg, gezien dit resultaat.
Hopen op een positieve peesscan dan uiteraard! Fokken is een mooi alternatief mocht het onverhoopt niet goed zijn. Sarah zit inderdaad in Vledder. Alexandro staat daar op stand!! Google maar eens op stal Arcadia dan zie je hoe hij erbij staat momenteel.