Leuk om je hier tegen te komen
Ik ga toch voor appaloosa hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
VonNeueBeek schreef:Ik denk zelf aan roan,marmerbont....weet je toevallig ook of je paard over de jaren heen lichter van kleur is geworden?Zou goed mogelijk een Appaloosa kunnen zijn....ik ken overigens ook een aantal Sonny af Hojmark paardjes die ook zo'n kleur hadden/hebben...Sonny was natuurlijk een Knabstrupper hengst,die ook bij het NAS ingezet is voor de Nederlandse appaloosa fokkerij
VonNeueBeek schreef:En ben zelf ook al eens vaker paarden zonder vlekken op en rond de geslachtsdelen en rond de mond tegen gekomen...kan ook goed zijn dat 1 van de ouders een warmbloed of van een ander ras is geweest....?
FancyFrancy schreef:...., hij zou een witte kin vlek moeten hebben dit verraadt het sabino gen ( nou is dit niet te zien op de foto) en het patroon van sabino is een stuk willekeuriger!:)
Citaat:Ik heb alle informatie uit het boek, dat bedoeld is voor dit soort problemen,(welke kleur heeft mijn paard?) dus ik kraam geen onzin uit