Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Lot schreef:Wat is dat toch met de braamstruiken? Hihih, wie heeft dat in het lven geroepen (sorry als ik nu iemand heel hard tegen het hoofd stoot). Maar volgens mij blijven die takjes alleen maar hangen in die sokken, en of houdt de struik de sokken of neemt het paard de plant mee...
D_Travis schreef:Daarom zeg ik enorme hoeveelheid mok, hoewel je vaak toch meer tegenkomt als dat je verwacht, als je het er eenmaal af hebt.
blackstar schreef:
Inderdaad stef, schrokken ons dood toen dit onder haar sokken vandaan kwam.
ponylies schreef:oh aan dit topic kan ik me behoorlijk ergeren af en toe,
MENSEN wat is belangrijker???
A een paard dat er mooi uitziek met die sokken en duidelijk zichtbaar pijn lijd!!??
B die sokken eraf en een paard wat een halfjaartje geen sokken heeft en die geen pijn meer heeft en gezond is?
ik zou het wel weten
ik kan werkelijk waar niet begrijpen dat er mensen zijn in dit topic die zeggen dat die sokken eraan moeten blijven en met allerlij slappe excuses komen waarom die sokken eraan moeten blijven![]()
en ondertussen verdorie zelf aangeven dat het paard er duidelijk pijn aan heeft
en dat noemt zichzelf paardlievend
callum schreef:morgen gaan we de sokken van onze andere tinker eraf halen. is een opknappertje en ik verdenk haar ervan dat er korstjes etc onder zitten maar kan het niet goed zien wel voelen. vriendin neemt morgen speciale tondeuse mee