Aahh, daar is dan de baby van Karlijn en Isala's Orient (je hebt de stalnaam van de hengst verkeerd geschreven ). Wat een heerlijk dartel ding, een echte spring-in-het-veld zo te zien. Hopelijk komt vriendje in de maak ook snel, kunnen ze samen ravotten!
En helaas voor je, ik zou maar niet op stipjes hopen. Dit is een effen bruin veulen zonder appaloosa-kenmerken. Dat wit bij het oog is niet afkomstig van de ronde iris, want die heeft ie niet. Dat zou juist goed te zien zijn aan de binnenkant van het oog, en daar is geen wit te zien. Ook de witte haartjes bij de staart is heel normaal voor een bruin veulen.
Kasmir
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-11 15:25
Hihi och een a'tje meer of minder *kuch kuch* Ik heb me inderdaad eens even flink ingelezen en was er al achter dat hij mooi bruin blijft. Weer een vak apart die appaloosa kleurtjes en aangezien dit voor mij het eerste appaloosa veulen is, is het nog giswerk voor mij hihi. Altijd handig dat er bokkers zijn met meer verstand van zaken Het is echt een super leuk ding, heb hem vandaag gepoetst dan gaat hij er echt helemaal voor staan met dat lipje omhoog haha. Alleen het halster moet hij écht nog niet, zijn we rustig mee bezig maar daar moet hij voor alsnog niets van hebben. Hij zal er toch zeer binnenkort aan moeten gaan geloven, hoe we het doen doen we het haha dat zien we dan wel weer.
We hopen stiekem wel op een stippel bij Marleen maar ik zet mijn geld op een effe bruin veulen zonder aftekeningen
We hopen stiekem wel op een stippel bij Marleen maar ik zet mijn geld op een effe bruin veulen zonder aftekeningen
Oef, zeg dat maar niet tegen de eigenaar, die zal er niet blij mee zijn.
Kasmir
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-11 22:29
Neonlight schreef:
Oef, zeg dat maar niet tegen de eigenaar, die zal er niet blij mee zijn.
Haha we hadden het er toevallig nog over en ze keek inderdaad heel moeilijk. Als het een effe zou worden dan maar een zwarte zei ze haha .
Iemand nog een geniale tip om een halster om te krijgen? We kunnen hem overal aaien, over zijn hoofd poetsen tussen zijn oren etc. etc. tot het halster in zicht komt
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 21-04-11 22:46
Van achteren benaderen, en het snuitje vangen in het halster. Ik zet het veulen het liefst enigszins klem tussen merrie en de muur, maar ik moet wel zeggen dat ik ook een supermeewerkende merrie heb. Als je met zijn 2-en bent, zorg ervoor dat de ander het veulen bij borst en kont vast heeft. Veulen zal weg willen springen, en dan wil je niet aan dat halstertje hangen, is weer een slechte ervaring.
is marleen ook al bevallen van een veulen ? vind karlijn er wel heel leuk uitzien trouwens! en het veulen kan je ook verliefd op worden
Kasmir
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-11 00:47
Marleen is over 2-3 weken aan de beurt, weet niet precies wanneer ze is uitgeteld. Victor is een echte hengst, moet overal op kauwen *zucht* hij heeft al 1 halster naar z'n mallemoer geholpen.. Oplossing: Een vliegenfrontriem kan hij die naar zijn grootje helpen hihi. Als hij alsjeblieft nu maar van haar staart afblijft hihi.
Onder het motto 'VICTOR!!' *zucht*
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 05-05-11 07:19
En die blik van hem ook daarbij! Zo van "ik weet dat ik het niet mag, maar ik doe het lekker toch!"
Kasmir
Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-11 12:30
Hahaha ja en dan is het "UHH Victor!" laat hij het los kijk je even 3 seconden niet en dan zit die weer met een sliert in zijn waffel haha. Je ziet ook wel al aan de sliertjes dat ze allemaal wel een keer in zijn mond hebben gezeten xD