Laulau 85 : ik moet om 12.45 uur en 13.15 uur, en jij?? Had al ff in je profiel gespiekt, leuk paard heb je ! Kiki: leuk ook een bruine! Die van mij zit wel tegen het zwarte aan, hij is heel donker.
oewie best veel bokkers, whaha ik ga gewoon iedereen gedag zeggen mij kan je niet missen, bruine bodywarmer en camera in de hand bij de bak aan het fotograveren hihi
heb achter vermeldingen op de startlijst, de door jullie opgegeven tijden genoteerd: bokker de lijst print ik ff uit morgen en hoop hem niet te vergeten mee te nemen
Ik ben gelukkig later gezet. Moet nu om 7 over 10 en half 11...
marieminime Hoop dat je er dan ook al bent want ben wel benieuwd naar mooie foto's (nou maakt mn pa als het goed is ook foto's maar extra is nooit verkeerd haha)
Guessje thanx Ik ben stiekem wel een beetje jaloers op jouw hele verzameling hihi
hee leuk man!! ik ben de desbetreffende dag ook in de buurt (de fruithof is 5 min rijden met de auto vanaf m'n verzorgpaarden, ze staan bij de camping) ik probeer wel even een vriendin te charteren die mee wil, hoef ik niet dat hele eind te lopen
lijkt me wel gaaf om een keer mee te maken, al die barokke paarden bij elkaar. ik heb zelf 5 verzorgfriezen
word nog even uitvogelen met de knotten hoe ze het beste moeten want ze heeft aan de voorkant volle bos dikke manen, maar achterkant sportlengte en dun! dus word lekker uitvogelen om toch gelijke knotte te krijgen
haha das beter Kan ik ook, in het voorste gedeelte, maar dan heb ik net ( de breedte van 2 knotjes) korte manen, en die passen dan niet meer in me hengstevlecht we zien wel! ik ben weg
ik ben weer terug, voor mijn paard was het de eerste keer tussen de witte hekjes, ze was wat gespannen. Ik vond dat er laag gejureerd werd, ik had 168 en 169, wat op me coupons stond klopte wel allemaal!
Ik heb niemand gezien, maar laulau gefeliciteerd met je punten De paarden van de fruithof hebben ook wel goed gepresteerd
just_kiki
Geplaatst: 27-03-11 19:46
er was idd laag gejureerd! Mijn paard vond de bakletters onwijs eng + de vogeltjes, schoot ook (gelukkig voor de proef) steeds weg Hidra was erg zenuwachtig (voelde der gewoon trillen sommige momenten )waardoor ze ging knieheffen(stampen ) en dan gaat ze altijd beetje onregelmatig lopen. Vond beide proeven niet goed gaan, maar toch een winstpunt in me 2e...
en Eerste geworden met 185 punten in proef 4 we zijn nu officeel B+1