[KG]Een leuke veulentje voor mijn merrie

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-11 15:22

Ik 'zie' ook geen splash maar zou het kunnen zijn dat merrie een blauw oog heeft en daardoor gedachten naar splash gaat? Blauw oog met bles wilt niet altijd zeggen dat het splash is natuurlijk! Sabino kan dan ook.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 07:56

voor mij was het altijd gewoon een bonte merrie,maar andere mensen hebben dit tegen mij gezegt en als ik de plaatjes zie van ts en dan zou ze best onder minimaal splash kunnen vallen hoofd met bles blauw oog 4 witte hoge benen en wit met zwarte staart en nog een aantal witte vlekken.maar voor mij geeft het ook niet ik vind bont prachtig of het nu splash overo of wat dan ook is ik ben erg blij met deze merrie

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-11 11:04

maar wij hebben zelf nu 2× uit een tinker×pinto merrie 2 appaloosa's gefokt.
de eerste kwam met een bonte vlek aan de ene kant van haar hals en 2 piramides naar beneden toe aan de andere kant. 2 maanoogjes en ook nog bij.

terwijl de andere die 2 jaar later kwam, geen bont heeft en geen blauwe maanoog heeft maar het typische appaloosa oog. dus tsja bedenk goed of je de gok wilt dan je niet dat krijgt wat je wilt.
ik weet nog bij het eerste veulen toen ze geboren werd, heb ik gezegd ik wil geen koebonte en toen kwamen de kont eruit met stippen dus ik was toch nog tevreden;)

aan de linkerhand lady straciatella het eerste veulen
aan de rechterhand lady brown het 2de veulen.
Afbeelding

er zit dus qua kleur echt verschil in.
wat we zelf merken is dat browny het 2de veulen iets groter gaat worden dan lady maar qua bouw en beenstanden en manier van opgroeien idemditoo
Laatst bijgewerkt door petraaken op 25-03-11 12:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: bericht wat aangepast zodat het niet meer op een advertentie lijkt.