Royal's hot Pepper

wat is je lievelings drankje mis kun je daar wat mee?
Royal Wodka. ofzo.
Chique with Style
Chique with Royal
Freedom of Chique.
oke weet er nog wel meer hoor

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
My_Little_P schreef:xDenies schreef:Ik heb er waarschijnlijk eentje gevonden :3
Bedankt allemaal voor jullie creative ideeen.
Ja? En dat is???
Iedereen doet hier zijn best voor je, dan is het ook wel leuk om te horen wat het nou waarschijnlijk gaat worden...
Paintlinger schreef:KLFan: Dat zijn niet echt zozeer echt geschikte quarter stamboek-namen....
NatasjavE schreef:Paintlinger schreef:KLFan: Dat zijn niet echt zozeer echt geschikte quarter stamboek-namen....
Ben ik als niet kenner nieuwsgierig... Worden er ook bepaalde ook afgekeurd? Zijn er bepaalde regels voor.
Of word er alleen een beetje raar gekeken als je hem een...pak hem beet Arabische naam geeft?
Ik moet zeggen dat ik westernruiter/fokkers altijd waanzinnig crea vind met die namen...moet je bij die van mij in d'r stamboomkijken
HumbleTalent schreef:De NRHA keurt in ieder geval niks goed of af. Dat doet bij een Quarter de AQHA en bij een paint de APHA..
De namen mogen ook niet op andere namen lijken en volgens mij zijn er ook een aantal restricties wat betreft god, seks, etc..
Wimpys little step is bijvoorbeeld een heel bekend paard. Je mag je paard dan geen Wimpys little stap noemen. (volgens mij)
HumbleTalent schreef:De NRHA keurt in ieder geval niks goed of af. Dat doet bij een Quarter de AQHA en bij een paint de APHA..
De namen mogen ook niet op andere namen lijken en volgens mij zijn er ook een aantal restricties wat betreft god, seks, etc..
Wimpys little step is bijvoorbeeld een heel bekend paard. Je mag je paard dan geen Wimpys little stap noemen. (volgens mij)