Iedereen veel plezier en succes. Ik moet helaas ook werken had t wel leuk gevonden om ook te komen kijken
DeCobvan
Geplaatst: 07-05-11 14:19
zo, net weer thuis.. na de eerste ruin zijn we al weggegaan (andere verplichtingen helaas). maar wat een heerlijk weer, soms wat te warm, vooral voor de voorbrengers! petje af hoor Knappe Givenchy gezien, wat een heerlijk ding is dat toch! en stoere hengst Johnny zag er ook al zo goed uit!! Heb ik na de ruinen nog veel gemist?
De uitslagen laat ik over aan de eigenaren, Zal vanavond misschien wat foto's on-line gooien anders wordt dat morgen. Maar iedereen gefeliciteerd met de behaalde premies
snowdon
Geplaatst: 07-05-11 18:35
Ik heb 5x mogen rennen vandaag, pff wat was het warm En zware bak Zorgde vast voor extra knie-actie
Johnny was braaaaaaaaaf (iets te tam misschien zelfs ), was een eer hoor Lies! Om hem te mogen voorbrengen
Givenchy deed het ook super Hij was het enige veulen, maar trok dan ook veel bekijks net als zn vader
Noa stal de show met haar manen en jury was erg enthousiast over haar halslijn, toen ze schreeuwde om Givenchy Givenchy er toch maar bijgevraagd, was ze rustiger.
Ook een joekel van een merrie, dochter van Maestro, voorgebracht... kroop zowat in m'n broekzak. Ze vond het erg spannend Ererondje ging eigenaresse onderuit, zag er pijnlijk uit
En een lief ruintje, Finnean op bokt, voorgebracht, in super conditie ook! Mijn complimenten!
Verder waren er nog wel meer hoor, maar de eigenaren brachten zelf voor. Ik vond Tarzan ook weer leuk om terug te zien!
Nu heb ik het wel gehad Owja, de saté smaakte erg goed!
Zo ik ben nu ook pas thuis, pffff ben helemaal gesloopt. Zware bak en een paar keer moeten rennen. Ik was ook blij dat Leon voorbrenger was, er achteraan was al zwaar genoeg, dat had ik nooit gered om ervoor te lopen.
Weer leuke mensen ontmoet, was echt gezellig.
Nou de uitslagen... Givenchy heeft een mooie (hoge) 2e premie met 63 punten. Ze vonden dat hij erg mooi was en een belofte voor de toekomst. Ze hoopten dat de nieuwe eigenaren hem hengst zouden laten en hem nog op een latere leeftijd voor komen brengen.
Noa, die wilde ik niet laten keuren, alleen rijproef laten lopen. Maar de dame die haar zou rijden was net 3 dagen ervoor gevallen en had een hele dikke knie. Ze heeft het nog wel geprobeerd, maar haar knie werd alleen maar nog dikker. Toen ik daar was, toch maar gevraagd of ik haar niet kon laten keuren, maar vanwege haar sokken durfde ik niet. De jury vond dat ik het gewoon moest doen, na het verhaal van de sokken en mijn bijrijders, ze zouden er doorheen kijken en naar de aanzet kijken (en die is heel dik)
Dus Noa was als laatste aan de beurt, ze zag er verder super uit, op haar sokken na De jury was echt heel erg lovend over haar. De minpunten waren haar lange rug, maar ze zeiden dat het te begrijpen was omdat ze een fokmerrie is en het veulen ergens moet zitten. En ze heeft een te groot hoofd (paardenhoofd ipv ponyhoofd) Verder vonden ze haar helemaal super, mooie borst, mooie halslijn, mooie kont en nog meer dingen, een super draf en uiteraard de hoogste punten voor gedrag
Noa kreeg een eerste premie met 69 punten, tevens werd zij dagkampioen Ik was echt supertrots en had dit niet verwacht. Helaas sta ik dan elke keer op de foto en daar hou ik niet van lol
Lucy_1
Geplaatst: 07-05-11 22:05
Vond het een super gezellige dag!
John was inderdaad tam... Ik vroeg me eigenlijk echt af waar mijn hengst was vandaag.... Die liep als een hondje overal mee naar toe... Hinnekte maar een paar keer in plaats van voortdurend en bij de keuring viel hij steeds bijna in slaap volgens mij Leon! Dank voor het lopen met hem! Was blij dat je het voor me wilde doen! Bak is inderdaad erg zwaar en we hebben hier hoognodig echt een buitje regen nodig...
John is in ieder geval goedgekeurd voor dekdienst met een 3e premie! Zijn hals en boeg waren zijn minpunten en die wist ik al van te voren! Verder was de jury erg enthousiast over zijn uitstraling en vonden ze hem super lief en braaf! Voor mij was hij dan een beetje te braaf
Bianca! Gefeliciteerd! Je had 2 kanjers ben je!
Eigenaresse van die grote merrie heeft een flinke blauwe voet iig! Merrie is wel lief iid!
Hoop volgend jaar het weer te mogen organiseren! Ik vond het geslaagd iig! Alleen wel druk en mee doen met je paard en er zijn voor het organiseren...
grid
Geplaatst: 07-05-11 22:20
Het was súper gezellig en Leon petje af voor het vele rennen was dat een maestro dat had ik niet gezien leek wel veel op een tinker die ik vroeger gereden heb misschien is dat wel de ma
Lies gefeliciteerd met goedkeuring voor Dekdienst v Johnny Hij was ff in slaap gevallen door het vele en lange bekijks en wat is ie camerageil Als ie een camera zag ging ie er meteen ff extra mooi naar kijken
Nathan kroop in mijn broekzak die mocht wel mee naar huis maarja hij wilde baasje en Sierra toch niet in de steek laten maar ik rook wel goed
Denise Gefeliciteerd met je 1ste Plek bij de rijproef! Zeer verdiend en ondanks mijn verkeerd voorlezen
Bianca ook gefeliciteerd met behaalde resultaten en natuurlijk ook voor nieuwe baasjes v Gi
snowdon
Geplaatst: 07-05-11 22:57
SulJinty schreef:
Snap dat je moe was. Als je zelfs nog een paar "ererondjes" doet als de jury zegt dat ze genoeg hebben gezien .......
Vond het knap van je hoor, met die hitte
Die hoorde je dus echt niet als je daar rondliep Kan dus wel wat beter, aangeven hoe of wat.
grid
Geplaatst: 07-05-11 23:01
Bij de eersten zeiden ze toch ook echt niks en daarna idd wel maar dat hoorden wij ook pas erg laat en hebben het toen ook nog maar ff geroepen
Hier deed hij het wel, ik ben zoooo trots Dank je wel Momo (is ook Chantal geloog ik he)
worlddancer
Geplaatst: 08-05-11 17:57
hallo allemaal ik ook dan maar even een berichtje vond het gisteren super leuk, vooral omdat het tinker wereldje nieuw is voor mij. Ik ben dan ook super trots op mijn grote kleine vent Givenchy met zijn 2 premie. Natuurlijk ook op mam's Noa. Bianca vond het een geslaagde dag en ben zo blij met me ventje mijn glimlach is niet van mijn gezicht af te krijgen. groetjes Miranda
Ik vond het hartstikke leuk! Wel net 3e premie, net geen 2e, maar dat mag de pret niet drukken. Leon, superbedankt voor het voorbrengen, ging hartstikke goed! Liesbeth ook heel erg bedankt, alles was goed geregeld. Finn had een lekker schoon stalletje en heeft heerlijk gegeten (dat was voor hem het belangrijkst ) Momo dank voor de foto's! groetjes, Paula