Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ariebren schreef:Ik ben heel benieuwd wie er gelijk krijgt over het doorgroeien.
Maar zoals hij bij mij overkomt op de foto, dan blijft hij een ukkepukkie.
In de Tinkers zitten zoveel verschillende grote en kleine paarden in de voorouders.
Alleen al het hoofdje, dat is van een kleine mooie pony moeder of pony vader geweest.
Zijn trouwens de manen en staart al een keertje afgeknipt geweest ??
IndianaJones schreef:ik vind het een snoepje om te zien!
En ik denk dat een groot aantal ruinen nog (flink) doorgroeit, maar er ws ook tussen zitten die niet zo gek veel meer de hoogte in gaan. Maar ach joh, je dochters (en jij) zijn immers ook niet mega groot, dus 't kan toch al snel joh!![]()
Is volgens mij een topic over kleine Tinkers hier ergens...ennehhh met foto's van mensen op hun mooie kleine Tinks!
Heel veel plezier met jullie nieuwe kleine lieve vent!
IndianaJones schreef:aaach dat gaat helemaal goedkomen joh!![]()
Ik wist dat het topic er nog moest zijn hahaha. Al is het wel al een oude, maar kijk![]()
[TI] Kleine tinkers, wie nog meer?
Heleboel foto's zullen het wel niet meer doen, maar misschien in de profielen ofzo
Wilgje2003 schreef:hij is leuk
vind m wel nog heel erg puppy idd
hij heeft net zo'n uitstraling als mijn veulen van 2010
veel plezier ermee
Kiara04 schreef:_Lot schreef:Ruinen weet ik niet, maar wel hengsten die tussen hun 4e en 5e nog 5 cm groeide, en een merrie die tussen dr 2e en 6e nog 10 cm is gegroeid. Ik denk dat die 5 cm wel moet lukken. Maar het hangt heel erg van de breedte af hoe het allemaal past.
Veel succes vanmiddag!
Bedankt,heb al twee dagen buikpijn,ben aan de ene kant blij dat we gaan kijken,en aan de andere kant voelt het net als verraad naar Big Mac toe,pff,.
Hij is afgelopen zomer geruind,dus net een half jaartje geleden zoiets.
Hoop inderdaad dat die 5 cm gaan lukken,ben helemaal in love met zijn foto,wil wat zeggen bij mij.