Vraag over predicaten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Feelsoproud

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 00:49

mijn merrie heeft in november 2010 ook IBOP gelopen en niet geslaagd.Ik was er eigenlijk zonder verwachtingen naartoe gegaan maar vond het toch spijtig dat ze niet slaagde.Ik kreeg wel een hele duidelijke uitleg van de jury en paard werd absoluut niet afgebroken:paard is 1m75 en gewoon nog niet sterk genoeg om zich onder het zadel te tonen naar wat ze waard is,jury zei dan ook dat ik eigenlijk beter een jaar langer gewacht had.Ik had haar ook opgegeven voor stamboekopname en daarop kreeg ze wel voldoende punten voor ster,op beweging dus niet.

Heeft het enige zin zulk paard deze zomer naar de keuring te brengen?In vrijheid beweegt ze namelijk(op dit moment) betert dan onder het zadel.Of gewoon sport resultaten afwachten en eventueel nog een keertje IBOP eind dit jaar of volgend jaar?

ptiteblue schreef:
Ok, bedankt! Dan zal ik nog een paar jaar wachten om haar Z+ te krijgen.
Mijn andere merrie was Z2+ maar heeft voor 0.10% niet haar sportpredicaat gehaald.
Is definitief uit de sport door een blessure, ik had dus graag die predicaat voor haar gekregen.
Maar toen was ze 7 jaar oud dus nog groen op dat niveau, en nooit 60% gehaald tijdens haar Z2 seizoen, en voor KWPN moest ze 1x 60% halen in Belgie. Tja, 59.9% was haar beste prof...spijtig hé!

Tellen de resultaten behaald in belgie dan?Ik dacht altijd dat deze niet meetelden!Of moet je dit speciaal anvragen bij het KWPN?

ptiteblue

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 19:02

Ik had je vraag niet gelezen.

Ik heb gevraagd aan het KWPN. Mijn resultaten waren van de KBRSF dus niet LRV.
En die tellen wel mee.

Ze moest 1 keer 60% behaald hebben in de niveau M- (dus Z), maar nooit gehaald, hoogste was 59.9%.
Spijtig want ze zal nooit meer terugkomen op wedstrijd, dus eventjes de kans niet gehad :(