Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sarabande schreef:Ze lijkt zo nog erg jeugdig op die foto's. Gezien het feit dat moeder en grootmoeder prok zijn zou ik haar zeker laten prokken is altijd een meerwaarde
Papier is goed genoeg, neem anders contact op met de hengsteneigenaar, wellicht dat die komt kijken en je van advies kan dienen.
kimmekuh schreef:sarabande schreef:Ze lijkt zo nog erg jeugdig op die foto's. Gezien het feit dat moeder en grootmoeder prok zijn zou ik haar zeker laten prokken is altijd een meerwaarde
Papier is goed genoeg, neem anders contact op met de hengsteneigenaar, wellicht dat die komt kijken en je van advies kan dienen.
hengsteneigenaar ? (A)sorry is voor mij allemaal nog nieuw
Diortje_vds schreef:Ik volg dit topic ook, mijn merrie (Vivaldi x Gribaldi) wordt dit jaar 3 en wil haar sowieso laten keuren, al ben ik er nog niet helemaal uit of ik dit dit jaar of volgend jaar ga doen, aangezien ze in mijn ogen nog veel te jeugdig is...
Diortje_vds schreef:Bedankt voor de meningen, ik had idd ook al vernomen dat ze strenger zijn bij 4jarigen, maar dat risico wil ik gerust nemen, dan nu een 'half veulen' aan te bieden, ik wil haar de tijd laten om nog wat uit te groeien, want qua maat het is kantje boordje met haar, gelukkig staat ze nog overbouwd.
Zou iemand me kunnen zeggen welke regio het dichtst bij Brussel ligt? Dan ga ik dit jaar daar al eens een kijkje nemen hoe alles daar zo in zijn werk gaat.
Mitxa schreef:Diortje_vds schreef:Bedankt voor de meningen, ik had idd ook al vernomen dat ze strenger zijn bij 4jarigen, maar dat risico wil ik gerust nemen, dan nu een 'half veulen' aan te bieden, ik wil haar de tijd laten om nog wat uit te groeien, want qua maat het is kantje boordje met haar, gelukkig staat ze nog overbouwd.
Zou iemand me kunnen zeggen welke regio het dichtst bij Brussel ligt? Dan ga ik dit jaar daar al eens een kijkje nemen hoe alles daar zo in zijn werk gaat.
Ik denk Roosendaal (N-Brabant) voor jou. Vanaf Antwerpen is het ongeveer een half uur rijden.