[H] Hengst voor flinke d pony

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lailapri

Re: [H] Hengst voor flinke d pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-11 23:03

Ik ben wel benieuwd naar een filmpje.
Heb mijn merrie uit dekken gebracht, werd daar niet duidelijk hengstig kwa gedrag maar liet zich wel dekken, maar tijdens mijn vakantie is mijn eigen hengst chewano stout geweest en heeft haar 1x gedekt. Heb haar laten scannen na 21 dagen en toen was ze als alles normaal was 3 weken drachtig, maar het kon ook een klein ei zijn. Zelf vrees ik dat Chewano weer een voltreffer had hihi. Tja fokken blijft gokken maar zo was niet de bedoelig eigenlijk.

lizie67

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:06

lailapri schreef:
Ik ben wel benieuwd naar een filmpje.
Heb mijn merrie uit dekken gebracht, werd daar niet duidelijk hengstig kwa gedrag maar liet zich wel dekken, maar tijdens mijn vakantie is mijn eigen hengst chewano stout geweest en heeft haar 1x gedekt. Heb haar laten scannen na 21 dagen en toen was ze als alles normaal was 3 weken drachtig, maar het kon ook een klein ei zijn. Zelf vrees ik dat Chewano weer een voltreffer had hihi. Tja fokken blijft gokken maar zo was niet de bedoelig eigenlijk.

ik zal even een filmpje maken e een foto ik moet og even uitzoeken op bokt hoe het moet:$:$ ander moet je macke maar ff vragen die kent bokt beter en hij staat daar. of had je het niet tegen mij? oepss?

lizie67

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-11 21:24

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-11 21:33

Dank je!
Hij ziet er goed uit hoor, vind het wat luxe voor mijn nrps merrie waar hij kwa bouw en beweging goed op zou passen, moet bij die lijn alleen oppassen voor hert achtige veulens, dus heb een hengst met body nodig. Maar er zijn nog 2 jaarlingen die nog moeten uitgroeien, misschien is het wat voor 1 van hun.

Kayleigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:11

di caprio du bois <3